Quantcast

Καραμανλής: Πληρότητα κάτω από 65% στο 90% των λεωφορείων τις ώρες αιχμής

Τι άλλο δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών

Τι είπε για τις τουρκικές προκλήσεις.

 

 

Για τα ελληνοτουρκικά, αλλά και για την ανάταξη, ενίσχυση και ανανέωση των αστικών συγκοινωνιών, καθώς και τη διαλειτουργικότητα στα διόδια, μίλησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών  Κώστας Καραμανλής, στο τηλεοπτικό σταθμό Mega και στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο», με τον Ντίνο Σιωμόπουλο και την Στέλλα Γκαντώνα.

 

 

Όσον αφορά στα ελληνοτουρκικά, ο Κώστας Καραμανλής υπογράμμισε το γεγονός ότι το πεδίο αντιπαράθεσης μεταφέρεται στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου υπάρχουν διαφορετικά, ισχυρά, γεωπολιτικά συμφέροντα σε σχέση με το Αιγαίο, όπου δηλαδή τα συμφέροντα της Ελλάδας συμπίπτουν με τα συμφέροντα της ΕΕ και των ΗΠΑ.

 

 

Επισήμανε δε την ανακοίνωση της Ρωσίας για το αναφαίρετο δικαίωμα της Ελλάδας να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 ναυτικά μίλια, εκτιμώντας ότι αυτό αποτελεί μία επανεκκίνηση στις ελληνορωσικές σχέσεις. Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε επίσης ότι είναι αναβαθμισμένη η διεθνής εικόνα της Ελλάδας και σημείωσε ότι η πολιτική του κατευνασμού έναντι της Τουρκίας που είχε υιοθετηθεί το 1996, εγκαταλείπεται πλέον και η κυβέρνηση ακολουθεί μία πολιτική αυτοπεποίθησης.

 

 

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής μίλησε σήμερα στην εκπομπή «MEGA Σαββατοκύριακο».

 

Ο Κώστας Καραμανλής ανέφερε ότι τα τελευταία 11 χρόνια δεν είχε γίνει καμία αγορά λεωφορείου και πάνω από μια δεκαετία δεν είχε γίνει καμία πρόσληψη στη ΣΤΑΣΥ.

 

 

«Έχουμε στο δρόμο 1000 λεωφορεία και τρόλεϊ αλλά δεν φτάνει. Έχουμε πολύ γερασμένο στόλο. Κάναμε σύμβαση με τα ΚΤΕΛ και έχουν έρθει λεωφορεία και θα φτάσουμε σύντομα τα 200. Εφαρμόζουμε και το θεσμό της εκμίσθωσης. Το σύνολο των λεωφορείων που θα έρθουν θα είναι πάνω από 500» ανέφερε ο υπουργός.

 

 

Όσον αφορά στο συνωστισμό στα λεωφορεία ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής. «Η εικόνα που έχουμε από τον ΟΑΣΑ στο χρόνο αιχμής μεταξύ 7:00 – 10:00 έχουμε πληρότητα στο στο 90% των λεωφορείων κάτω του 65%. Βεβαίως υπάρχουν γραμμές που είναι επιβαρυμένες αλλά αυτές είναι περιορισμένες και εκεί κάνουμε προσπάθεια να τονώσουμε τις γραμμές αυτές με τα λεωφορεία που απελευθερώνονται από τα ΚΤΕΛ».

 

 

«Ένας πομποδέκτης για όλους τους αυτοκινητόδρομους»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην εφαρμογή από τις 4 Νοεμβρίου του συστήματος διαλειτουργικότητας στα διόδια, που σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί με όποιον πομποδέκτη ήδη διαθέτει να κυκλοφορεί σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας.  Ανακοίνωσε ότι σε δεύτερη φάση, ο οδηγός θα μπορεί να εκμεταλλεύεται όλα τα εκπτωτικά πακέτα που δίνουν οι διάφοροι παραχωρησιούχοι και επίσης θα μπορεί να «γεμίζει» τον πομποδέκτη του στα σημεία εξυπηρέτησης όλων των παρόχων. «Η μεγάλη καινοτομία είναι – κάτι που είναι παράλογο ότι δεν συνέβαινε τόσα χρόνια – ότι θα χρησιμοποιούμε έναν πομποδέκτη για τις μετακινήσεις μας από 4 Νοεμβρίου. Και με αυτό τον τρόπο, ενθαρρύνουμε τους χρήστες στην ουσία να προμηθευτούν πομποδέκτη, έτσι ώστε να αποφύγουμε το συνωστισμό στα διόδια, δηλαδή τις μεγάλες ουρές», κατέληξε.