Quantcast

Καραμανλής: Η γραμμή 4 του μετρό είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο

Τι είπε για τα αστικά λεωφορεία

Στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας αναφέρθηκε ο Κώστας Καραμανλής μιλώντας στον ΣΚΑΪ και τη χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που αρχίζει και εκτελείται.

 

 

«Ξεκινάνε τα πρώτα εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες. Η ολοκλήρωση της Γραμμής 4 θα γίνει μέσα σε 8 χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό έργο θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών ξεκινά από Βεΐκου και καταλήγει Γουδή» σημείωσε ο υπουργός Υποδομων γιοα τη σύμβαση έναρξης εργασιών που υπογράφτηκε την Τρίτη από την Αττικό Μετρό ΑΕ με την ένωση εταιρειών «J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM Transport S.A».

«Σήμερα υπογράφουμε και για τον οδικό άξονα Ε65» ανέφερε παράλληλα ο κ. Καραμανλής. «Ξεκινάει το 2021 με χρόνο υλοποίησης τα επόμενα 3 χρόνια και με προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ» ανέφερε.

 

Για τα αστικά λεωφορεία

Για τα αστικά λεωφορεία ο υπουργός είπε ότι «κάναμε μια πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια στα ΜΜΜ να τα αναβαθμίσουμε μετά από μια 10ετια που είχαν γίνει πολύ λίγα πράγματα».

«Προσλαμβάνουμε γύρω στα 600 άτομα οδηγούς λεωφορείων και τεχνίτες μετρό. Έχει γίνει αύξηση στόλου στη Θεσσαλονίκη, 230 λεωφορεία παραλάβαμε, σήμερα είναι πάνω από 400. Στην Αθήνα είχαμε παραλάβει κάτω από 900 αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν 1300».

«Έχουμε δώσει στα ΚΤΕΛ μεγάλο κομμάτι του συγκοινωνιακού έργου με πολύ φθηνότερη τιμή, το οχηματοχιλιόμετρο στα ΚΤΕΛ είναι 1,4 ευρώ, ενώ η ΟΣΥ στα 3 ευρώ και με πολύ καλύτερες υπηρεσίες στα ΚΤΕΛ». Μάξιμουμ ηλικία των λεωφορείων, εξήγησε, είναι τα 8 έτη.

«Δε λέω ότι η κατάσταση δε μπορεί να γίνει καλύτερη, θα γίνει καλύτερη τώρα που έχουμε χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης για τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία με διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός είναι στη διαβούλευση. Στους επόμενους 18 μήνες θα δούμε τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών.

«Τόσο στο μετρό όσο και στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ η χρήση της μάσκας είναι καθολική, γίνονται δειγματοληπτικοί έλεγχοι» διαβεβαίωσε.