Στη σημασία που δίνει το υπουργείο στον πολύ σημαντικό τομέα των μεταφορών αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, υποδεχόμενος τον νέο υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής.
Απευθυνόμενος στον νέο υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη μίλησε για τον ρόλο που θα διαδραματίσει το υπουργείο στην μετά-κορωνοϊό εποχή και τα μεγάλα έργα υποδομών που έχουν δρομολογηθεί και αυτά που σχεδιάζονται σε όλη την Ελλάδα. Στη συνέχεια ο κ. Καραμανλής ευχαρίστησε για τη συνεργασία του τον απερχόμενο υφυπουργό, Γιάννη Κεφαλογιάννη, όλο αυτό το διάστημα, από τη στιγμή που ανέλαβε την εξουσία η κυβέρνηση της ΝΔ.
Ο κ. Καραμανλής στην ομιλία του μεταξύ άλλων σημείωσε ότι: «Πλέον έχουμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημοσίων έργων των τελευταίων ετών, ύψους 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων έχουμε συμβασιοποιήσει ήδη τα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Στον τομέα των μεταφορών θα πω ότι έγινε μία πολύ μεγάλη προσπάθεια να ενισχύσουμε το στόλο των αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, να συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, με την διαδικασία, πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα, του leasing και να δώσουμε συγκοινωνιακό έργο με περιφερειακά δρομολόγια στα ΚΤΕΛ. Αυτή η μάχη για καλύτερες συγκοινωνίες είναι καθημερινή και είμαι σίγουρος ότι με τον νέο υφυπουργό και με τον γενικό γραμματέα, Γιάννη Ξιαφαρά, αυτή η μάχη θα συνεχιστεί και ειδικά αυτό το διάστημα που μπαίνουμε πλέον σε μία κανονικότητα απο το Σεπτέμβριο και μετά. Θέλω να κλείσω λέγοντας, ότι το υπουργείο αυτό είναι κομβικής σημασίας για τη μετά κορωνοϊο εποχή».
Από την πλευρά του ο απερχόμενος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, έκανε έναν σύντομο απολογισμό της θητείας του στο υπουργείο, σε νομοθετικό και μεταρρυθμιστικό επίπεδο, σημειώνοντας μεταξύ άλλων: «Παραδίδουμε και είναι ώριμο το ζήτημα της εθνικής στρατηγικής για το ποδήλατο. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος βρίσκεται σε τελικό στάδιο το σχέδιο νόμου για τις άδειες οδήγησης και τα ιστορικά οχήματα, η τελική επεξεργασία του ΚΟΚ και το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα ταξί, τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης και όχι μόνο».
«Δεσμευόμαστε και εγώ και οι συνεργάτες μου, ότι θα συνεχίσουμε την εξαιρετική μέχρι τώρα δουλειά σε όλα τα επίπεδα», τόνισε ο νέος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος. Είπε μεταξύ άλλων: «Η ανάληψη των καθηκόντων συνιστά για μένα μία πρόκληση για δουλειά. Χαίρομαι ιδιαίτερα που είμαι σε ένα περιβάλλον γνώριμο, αγαπημένο. Βλέπω αρκετούς υπηρεσιακούς παράγοντες, με τους οποίους έχω συνεργαστεί στο παρελθόν. Είχαμε μία αγαστή συνεργασία. Άλλωστε ο τομέας των μεταφορών ήταν και θα είναι ζωτικής σημασίας, για το λόγο αυτό γίνεται μία ολοκληρωμένη προσπάθεια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που πράγματα τα οποία είχαμε ξεκινήσει μέχρι το 2014 συνεχίστηκαν από τη σημερινή πολιτική ηγεσία, από τον υπουργό κ. Κώστα Καραμανλή και τον υφυπουργό κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη. Το λέω αυτό γιατί πέρασαν 4,5 χρόνια που δεν έγινε απολύτως τίποτα. Ήρθε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με τον υπουργό Κώστα Καραμανλή και ξεκίνησε ξανά πράγματα που δεν είχαν προχωρήσει, όπως η ηλεκτροκίνηση, το τραμ, που δυστυχώς 4,5 χρόνια πήγε πίσω».
«Ήμουν από την αρχή και θα συνεχίσω να βρίσκομαι πίσω και δίπλα από τον υπουργό, Κώστα Καραμανλή και να δίνω τη μάχη για να υλοποιηθεί το φιλόδοξο πρόγραμμα των 13 δισ. που έχει εξαγγείλει. Η δουλειά δεν σταματά και οι προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας θα απαιτήσουν περίσσεια υπομονής και αποφασιστικότητας. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε». Αυτό σημείωσε μεταξύ άλλων ο νέος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης ο οποίος αφού αναφέρθηκε τόσο στα έργα που έχουν «ξεμπλοκάρει», τόνισε ότι «νέα έργα σχεδιάζονται και ξεκινούν μέσω ΣΔΙΤ, εγκαινιάζοντας μια νέα αντίληψη στη διαδικασία παραγωγής των έργων στη χώρα».