Quantcast

Καλάθι του νοικοκυριού: Το υπουργείο Ανάπτυξης ετοιμάζει νέα λίστα για πολίτες με ειδικές διατροφικές ανάγκες

Στο τραπέζι βρίσκεται η δημιουργία «εορταστικού καλαθιού», εν όψει των γιορτών των Χριστουγέννων

Δύο νέες κινήσεις που σχετίζονται με το καλάθι του νοικοκυριού ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, όπως αποκάλυψε ο Άδωνις Γεωργιάδης, στη διάρκεια της αυτοψίας σε σούπερ μάρκετ που πραγματοποίησε την Πέμπτη.

Η πρώτη κίνηση θα αφορά τη δημιουργία του «καλαθιού για ειδικές διατροφικές ανάγκες» που θα αφορά ομάδες πολιτών όπως οι διαβητικοί, ενώ παράλληλα υπό σκέψη βρίσκεται η δημιουργία «εορταστικού καλαθιού».

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το πρώτο καλάθι θα παρουσιαστεί σε περίπου 10 ημέρες, ενώ το δεύτερο, αν προχωρήσει, θα παρουσιαστεί λίγο πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

Ακόμα, ο Άδωνις Γεωργιάδης ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο αριθμός 51 για τα είδη των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» αφήνοντας, όμως, ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει αλλαγή στη σύνθεσή τους.

Όπως εξήγησε, «δεν θα αλλάξουν οι 51 κατηγορίες γιατί αν αυτό ξεχειλώσει τότε η δυνατότητα των αλυσίδων να μειώνουν τις τιμές προς τα κάτω θα μειωθεί. Όσο έχεις περιχαρακωμένο τον αριθμό δεν μπορεί να ξεφύγει καμία αλυσίδα. Ο στόχος είναι να πιεστούν οι αλυσίδες να συγκριθούν στις τιμές. Εγώ δεν θέλω να ξεφύγει κανείς για να βλέπετε στο e-katanalotis ποια αλυσίδα μας φέρεται καλύτερα».

«Όσο εμείς επιλέγουμε προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού τόσο οι αλυσίδες θα έχουν συμφέρον να μειώνουν τις τιμές και έτσι θα κερδίσουμε όλο χρήματα. Το καλάθι χλευάστηκε στην αρχή, αλλά βλέπετε ότι λειτουργεί», πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης.

Μάλιστα, με αφορμή την επίσκεψή του σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας MyMarket, καθώς είχε την μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή προς τα κάτω στο καλάθι του νοικοκυριού και σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Lidl, γιατί είχαν το φτηνότερο καλάθι για την τρίτη εβδομάδα του μέτρου, ο υπουργός Ανάπτυξης προειδοποίησε ότι θα κάνει το ίδιο και σε όποια αλυσίδα προχωρήσει σε αύξηση.

Σύμφωνα με τον ίδιο, μάλιστα, τα επώνυμα προϊόντα έχουν αυξήσει το μερίδιό τους στο καλάθι του νοικοκυριού.