Γκάλοπ στον Alpha: Ένας στους πέντε ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ «φλερτάρει» με το ΚΙΝΑΛ (Φώτο)

Ένας στους πέντε ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ «φλερτάρει» με το ΚΙΝΑΛ του Νίκου Ανδρουλάκη

Ένας στους πέντε ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ «φλερτάρει» με το ΚΙΝΑΛ του Νίκου Ανδρουλάκη. Αυτό προκύπτει από το δεύτερο μέρος της δημοσκόπησης της εταιρείας Abacus Research που έγινε για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού Alpha και δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της δημοσκόπησης το ποσοστό συσπείρωσης του ΣΥΡΙΖΑ κινείται σε χαμηλά επίπεδα, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο 55%, με το 20% των ψηφοφόρων του να… οδεύει προς το Κίνημα Αλλαγής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τη Νέα Δημοκρατία το ποσοστό συσπείρωσης κυμαίνεται στο 77% με τις εκροές προς το ΚΙΝΑΛ να υπολογίζονται στο 5%.

Το Κίνημα Αλλαγής συγκεντρώνει αυτή τη στιγμή πολύ υψηλό ποσοστό συσπείρωσης καθώς αγγίζει το 90% ενώ το 76% των ερωτηθέντων θεωρεί πως η εκλογή Ανδρουλάκη θα επηρεάσει το πολιτικό σκηνικό στη χώρα μας.

Ωστόσο η απόσταση που καλείται να διανύσει ο Νίκος Ανδρουλάκης είναι μεγάλη καθώς στο ερώτημα για την πιθανότητα ψήφου στο ΚΙΝΑΛ, το 63% δηλώνει ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, το 24% αναφέρει ότι είναι πιθανό και μόλις το 4% δηλώνει ότι θα το ψηφίσει σίγουρα.

Όπως είναι γνωστό, το πρώτο τμήμα της έρευνας της Abacus επιβεβαίωσε τη μεγάλη δημοσκοπική διαφορά της Νέας Δημοκρατίας  από τον ΣΥΡΙΖΑ , αλλά και την άνοδο του ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ που εμφανίζεται με προοπτική δεύτερου κόμματος. Συγκεκριμένα, κατέγρραψε στο 32% τη ΝΔ στην πρόθεση ψήφου, με τον ΣΥΡΙΖΑ στο 17,% και το ΚΙΝΑΛ στο 17.

Στην εκτίμηση ψήφου, η ΝΔ μετρήθηκε μεταξύ του 36%-39%, ο ΣΥΡΙΖΑ στο 20%-23% και το ΚΙΝΑΛ στο 18%-21%. Το ΚΚΕ στο 6,5%-7,5% ενώ Ελληνική Λύση και Μέρα 25 στο 2%-2,5%, πράγμα που σημαίνει ότι αν γίνονταν τώρα οι εκλογές, θα έμεναν εκτός Βουλής.

Σε ότι αφορά την διαχείριση της ακρίβειας το 54% των ερωτηθέντων αξιολογεί αρνητικά την στάση της κυβέρνησης, το 26% δεν την κρίνει ούτε αρνητικά ούτε θετικά ενώ το 19% θεωρεί ήταν σωστή η αντίδρασή της.

Δείτε το β’ μέρος της έρευνας

slide_01
slide_02
slide_03
slide_04
slide_05
slide_06
slide_07
slide_08
slide_09