Αναρτήθηκαν οι πίνακες με τα ονόματα των 1040 επιτυχόντων για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Οι μόνιμοι διορισμοί αφορούν θέσεις μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων Θεραπευτών Λόγου, Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών, Φυσιοθεραπευτών, Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών καθώς και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).
Οι διορισμοί γίνονται βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεών τους στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Προσωπικού.
Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Δεκεμβρίου η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψαν την πρώτη πρόσκληση για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια.
Κεραμέως: Οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, μέσω ΑΣΕΠ
Σχολιάζοντας την οριστικοποίηση των διορισμών για την Ειδική Αγωγή, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως υποστήριξε ότι «η σημερινή ημέρα είναι πραγματικά ξεχωριστή για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη χώρα μας. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που γίνονται μόνιμοι, μέσω ΑΣΕΠ, διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, τομέα που η Κυβέρνηση θεωρεί μείζονος σημασίας.»
Η υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι «στηρίζουμε έμπρακτα αυτό το κρίσιμο σκέλος της δημόσιας εκπαίδευσης, τα παιδιά, τις οικογένειες αλλά και το σχολείο και τους λειτουργούς του. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, με συνέπεια, ευθύνη και κοινωνική ευαισθησία, για ένα καλύτερο σχολείο για μια καλύτερη κοινωνία.»
Σύμφωνα με την κυρία Κεραμέως, το υπουργείο Παιδείας παράλληλα δρομολογεί «για πρώτη επίσης φορά, την σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, σταθμισμένων στις ανάγκες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει την ίδρυση προστατευμένων εργαστηρίων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που θα δίνουν διέξοδο στους αποφοίτους των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.»
Η υπουργός Παιδείας προσέθεσε ότι «στόχος μας, η εκπαίδευση για όλους χωρίς αποκλεισμούς, με ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα προσαρμοστεί σταδιακά στη λογική της ενταξιακής εκπαίδευσης για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.»