«Ο πολίτης ταλαιπωρείται στις δημόσιες υπηρεσίες και αγανακτεί, όταν τηλεφωνεί και δεν απαντά κανείς στην άλλη γραμμή», ανέφερε ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, ανοίγοντας την εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών από τις υπηρεσίες και τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης και απασχόλησης.
Συνεχίζοντας είπε ότι δύο κύρια προβλήματα αντιμετωπίζει στο υπουργείο Εργασίας από την πρώτη ημέρα, τις εκκρεμείς συντάξεις και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Η αντίληψη που υπήρχε στον ΕΦΚΑ ήταν «έτσι το βρήκαμε και έτσι θα πάμε» είπε και συμπλήρωσε πως «αποφασίσαμε να το αλλάξουμε υιοθετώντας έξι πολιτικές σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με την στήριξη του πρωθυπουργού».
«Σημαντικό έργο είχε γίνει και από την προηγούμενη διοίκηση και η σημερινή προχωρά. Σήμερα υπάρχουν 200 ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο σύνολο των φορέων και υπηρεσιών του υπουργείου και πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν γίνει τα τελευταία 2,5 χρόνια. Αυτό είναι κοινωνική πολιτική στην πράξη».
«Είμαστε στον σωστό δρόμο, έχουμε κάνει άλματα, είναι υποχρέωσή μας να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, γιατί η εξυπηρέτηση είναι κοινωνική πολιτική» κατέληξε ο κ. Χατζηδάκης.