Πρίγκιπας Ουίλιαμ-Κέιτ Μίντλετον: Το γαμήλιο αυτοκίνητό τους κινείται με τυρί και κρασί (Φώτο & Βίντεο)

Σήμερα το αυτοκίνητο λειτουργεί με ένα μείγμα καυσίμου που αποτελείται από 85% βιοαιθανόλη και κατά 15% από αμόλυβδη βενζίνη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Hello η βιοαιθανόλη είναι από απορρίμματα τυριού και αγγλικού λευκού κρασιού

Με μια κάμπριο Aston Martin στολισμένη με κόκκινες, λευκές και μπλε κορδέλες και μπαλόνια είχαν φύγει ο Πρίγκιπας Ουίλιαμ και η Κέιτ Μίντλετον από τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ αμέσως μετά τη γαμήλια τελετή και το περίφημο πρώτο φιλί στο μπαλκόνι του Παλατιού.

Η πίσω πινακίδα του αυτοκινήτου έφερε ως αριθμό κυκλοφορίας την επισήμανση “JU5T WED” τηρώντας το πατροπαράδοτο έθιμο για τους… μόλις παντρεμένους, ενώ στην μπροστινή πινακίδα αναγραφόταν το γράμμα “L”. Χιλιάδες κόσμου περίμεναν έξω από τις πύλες των Ανακτόρων για να χαιρετίσουν τους νεόνυμφους κατά την έξοδό τους με την Aston Martin.

Πρίγκιπας Ουίλιαμ Κέιτ Μίντλετον γαμήλιο αυτοκίνητο

Το αυτοκίνητο ήταν δώρο στον πρίγκιπα Κάρολο για τα 21α γενέθλιά του από τη βασίλισσα. Ο Κάρολος οδηγεί το αγαπημένο του αυτοκίνητο περισσότερο από πέντε δεκαετίες. Το 2008 αναζήτησε μια πιο βιώσιμη πηγή καυσίμου για τις μετακινήσεις του.

Ζήτησε από την ίδια την εταιρεία να κάνει την αλλαγή. Συνάντησε όμως αντιδράσεις από τους μηχανικούς, οι οποίοι υποστήριζαν ότι το αυτοκίνητο θα “καταστρεφόταν” με ένα καύσιμο βιοαιθανόλης, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η βιοαιθανόλη, γνωστή και ως βιοντίζελ, είναι το “πράσινο” υποκατάστατο των παραδοσιακών καυσίμων και υπόσχεται καλύτερες, οικονομικότερες και πιο καθαρές μετακινήσεις.

Σήμερα το αυτοκίνητο λειτουργεί με ένα μείγμα καυσίμου που αποτελείται από 85% βιοαιθανόλη και κατά 15% από αμόλυβδη βενζίνη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Hello η βιοαιθανόλη είναι από απορρίμματα τυριού και αγγλικού λευκού κρασιού.

Πρίγκιπας Ουίλιαμ Κέιτ Μίντλετον γαμήλιο αυτοκίνητο

Έχει αποδειχτεί ότι ο εμπλουτισμός της βενζίνης με βιοαιθανόλη οδηγεί σε καλύτερη καύση με αποτέλεσμα οικονομία στην κατανάλωση, περισσότερη απόδοση στον κινητήρα, αλλά και μειωμένες εκπομπές ρύπων, συντηρώντας καλύτερα τα οχήματα μακροχρόνια.