Κορωνοϊός -Λάρισα: Γέμισαν οι θάλαμοι αρνητικής πίεσης του Νοσοκομείου -Νοσηλεύονται 16 άτομα
Δεκαέξι άτομα νοσηλεύονται με κορωνοϊό σε θαλάμους αρνητικής πίεσης του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
Από αυτά τα 12 είναι από το νομό Λάρισας (οι νοσηλευόμενοι προέρχονται από την πόλη της Λάρισας και τον Αμπελώνα), 2 από…