Η Zara ανακοίνωσε ότι θα τερματίσει τις δωρεάν επιστροφές, χρεώνοντας τους πελάτες εάν θέλουν να επιστρέψουν την ηλεκτρονική τους παραγγελία, εκτός και αν τη μεταφέρουν οι ίδιοι σε κάποιο κατάστημα.
Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους όρους αγορών και χρήσης στο διαδικτυακό της κατάστημα ο πελάτης πλέον επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσει χέρι με χέρι σε οποιοδήποτε κατάστημα Zara στην Ελλάδα ή τα παραδώσει σε εταιρεία ταχυμεταφορών που θα κανονίσει η αλυσίδα. Η θυγατρική της Inditex ελπίζει ότι αυτό θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιστρέψουν ανεπιθύμητα αντικείμενα σε ένα κατάστημα Zara, όπου οι επιστροφές παραμένουν δωρεάν.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr