Quantcast

Visa: Το 73% των καταναλωτών μπορεί να πέσει θύμα απάτης

«Νομίζεις ότι ξέρεις να αναγνωρίζεις ένα μήνυμα απάτης;»

Με αυτό το ξεκάθαρο ερώτημα, η Visa προχώρησε για πρώτη φορά σε μία παγκόσμια έρευνα που επικεντρώθηκε στη γλωσσολογική επεξεργασία των scams, κάθε δηλαδή μορφή απάτης που επιχειρείται στον ψηφιακό κόσμο σήμερα, με e –mails ή γραπτά μηνύματα.

Στο πλαίσιο της έρευνας που εκπονήθηκε από τη Visa, σε συνεργασία με την Wakefield Research, που παρουσιάζει σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα το powergame.gr, προέκυψε ότι οι κυβερνοεγκληματίες μπορούν και εντοπίζουν «τρωτά» σημεία και κενά ακόμη και στους ειδήμονες του digital.

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr