Το τέλος της πανδημίας φέρνει ανατροπές στα εμπορικά κέντρα

Η δεκαετής οικονομική κρίση και η πανδημία ανέδειξαν τη μετατροπή της λιανικής σε μια ευρύτερη εμπειρία από τα παραδοσιακά ψώνια, με μεγαλύτερη έμφαση στην ψυχαγωγία, τη διασκέδαση και την έξοδο για φαγητό

Οι συζητήσεις της Lamda Development (και των μετόχων του Attica κατά το πρόσφατο παρελθόν) με την επενδυτική εταιρεία ακινήτων Bluehouse Capital για την απόκτηση του εκπτωτικού κέντρου McArthurGlen στα Σπάτα δείχνουν πως έρχονται ανατροπές στα εμπορικά κέντρα.

 

Η δεκαετής οικονομική κρίση και η πανδημία ανέδειξαν τη μετατροπή της λιανικής σε μια ευρύτερη εμπειρία από τα παραδοσιακά ψώνια, με μεγαλύτερη έμφαση στην ψυχαγωγία, τη διασκέδαση και την έξοδο για φαγητό. Όπως είχε υποστηρίξει πρόσφατα η κα Νίκη Σύμπουρα, επικεφαλής της Cushman & Wakefield Proprius, το λιανεμπόριο επαναπροσδιορίζεται με το συνολικό απόθεμα στην Ελλάδα να φτάνει τα 1,7 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα (τ.μ.), τα 800.000 τ.μ. από τα οποία βρίσκονται στους δρόμους περίπου 610.000 τ.μ. στα εμπορικά κέντρα και άλλα 235.000 τ.μ. σε διάφορα retail parks. Οι αλλαγές επικεντρώνονται στην εμπειρία των καταναλωτών σε εμπορικά κέντρα ή καταστήματα, στις περαιτέρω επενδύσεις σε logistics (για καλύτερο συνδυασμό ηλεκτρονικού εμπορίου και φυσικού καταστήματος).

 

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr