Τώρα αρχίζει το θρίλερ της Εγνατίας Οδού
-Φωτιές έχουν πάρει τα επιτελεία των κατασκευαστικών ομίλων που συμμετέχουν στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Η διαδικασία που ακολουθεί το ΤΑΙΠΕΔ είναι φτιαγμένη για να τεντώνει τα νεύρα, όπως υποστηρίζουν. Μετά το χθεσινό άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, η διοίκηση του Ταμείου μπορεί να καλέσει και τις δύο κοινοπραξίες (ΤΕΡΝΑ – Egis Projects και Vinci – Μυτιληναίος – ΑΒΑΞ) να καταθέσουν βελτιωμένες προσφορές, αν η διαφορά στην τιμή που προσφέρουν είναι μικρότερη του 15%.
– Όμως, ακόμα και αν χθες υπήρξε προσφορά που είναι μεγαλύτερη από την δεύτερη κατά 16% ή και 20%, το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να ζητήσει βελτιωμένη προσφορά από τον πλειοδότη! Χωρίς ο τελευταίος να γνωρίζει πως έχει ήδη πλειοδοτήσει. Οπότε καταλαβαίνετε πως όλοι ψάχνουν κάποια διαρροή για να μάθουν τι γίνεται!
Το deal με την Gucci στη Μύκονο
Κάποτε λέγαμε πως το Κολωνάκι μετακομίζει στη Μύκονο. Φέτος θα πούμε το αντίστροφο.
Για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια θα λείψει στους Έλληνες και ξένους συλλέκτες η γκαλερί ορόσημο του νησιού.
Η γκαλερί The Big White στην οδό Μελετοπούλου 7 στη χώρα της Μυκόνου πλέον δεν υφίσταται και τη θέση των εντυπωσιακών έργων τέχνης πήραν οι νέες ενδυματολογικές προτάσεις του μεγαθηρίου της μόδας, οίκου Gucci.
-Οπως μάθαμε προσφάτως, οι art connoisseur ιδιοκτήτες της Big White προχώρησαν σε ένα από τα πιο ηχηρά deal του τελευταίου χρόνου, μεταβιβάζοντας τον κυκλαδίτικο χώρο όπου στεγαζόταν η γκαλερί, στον οίκο Gucci. Και μάλιστα όπως πληροφορούμαστε για ένα πολύ υψηλό ποσό. Όχι ότι προκαλεί έκπληξη, εφόσον πρόκειται για μια από τις καλύτερες τοποθεσίες του νησιού αλλά και έναν από τους πιο εντυπωσιακούς αρχιτεκτονικά χώρους πόλο έλξης για τον high end τουρισμό της Μυκόνου.
-Πελάτες της Big White υπήρξε το jet set διεθνών επιχειρηματιών μεταξύ των οποίων και ιδιοκτήτες αραβικών fund και Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι εμπιστεύονταν με κλειστά μάτια το γούστο και τις συμβουλές των ιδιοκτητών. Πάντως η ιστορία της λευκής γκαλερί δεν τελειώνει εδώ… Μαθαίνουμε ότι οι ιδιοκτήτες της έκαναν γερή «απόβαση» στην αγορά του Κολωνακίου με ένα νέο χώρο και σε καλό τάιμινγκ . Διότι, η ελληνική αγορά τέχνης διανύει τροχιά σημαντικής ανάκαμψης.
Πάνε για άλλα
-Άλλη ευκαιρία θα αναζητήσει τώρα το δίδυμο Αρ. Καρυτινού (Prodea) και Γιάννη Παπαλέκα (Yoda Group) προκειμένου η κοινή επιχειρηματική προσπάθεια, η Mediterranean Hospitality Venture (MHV) να μπει στην ελληνική αγορά πολυτελών resort. Η MHV έχει υπό τον έλεγχό της τρία resorts στην Κύπρο και επιχείρησε να κάνει το πρώτο βήμα στην Ελλάδα.
-Έπεσε, όμως, πάνω στον Πολ Γομόπουλο της αμερικανικής Hines που επικράτησε στο χθεσινό πλειστηριασμό για το «Capsis Out of the Blue» στην Αγία Πελαγία της Κρήτης με μεγάλη διαφορά. H Prodea προωθεί την έκδοση πράσινου ομολόγου για να χρηματοδοτήσει τις άλλες επενδύσεις της, σε κτίρια γραφείων και logistics, ενώ προ ημερών έκανε το πρώτο βήμα στα οικιστικά συγκροτήματα.
H επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα
-Ένα από τα δυνατά χαρτιά της Carrefour όσο βρίσκονταν στην ελληνική αγορά ήταν τα προϊόντα private label που διέθετε. Είχαν και τις καλύτερες τιμές κάτι που είναι λογικό λόγω του μεγέθους της παραγγελίας αλλά και μεγάλη ποικιλία. Αν και τα προϊόντα Carrefour μας άφησαν με την κατάρρευση της Μαρινόπουλος δεν αποκλείεται να τα δούμε σύντομα στα ράφια ελληνικών σούπερ μάρκετ
-Και αυτός καθώς μία νεοσύστατη εταιρεία, η Retail & More, έχει υπογράψει σύμβαση αποκλειστικής αντιπροσώπευσης των private label της Carrefour στην Ελλάδα.Επικεφαλής της νέας εταιρείας είναι ο Βασίλης Στασινούλιας, παλιός γνώριμος στον όμιλο Carrefour καθώς κατείχε προ δεκαετίας την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στην Carrefour – Μαρινόπουλος ενώ βασικός μέτοχος είναι η εισηγμένη AVE συμφερόντων της οικογενείας Θ. Βαρδινογιάννη.
Το πλήγμα της απουσίας των Κινέζων
-Είχαμε συνηθίσει να τους βλέπουμε παντού, από την Καλντέρα στην Σαντορίνη έως και την Βουκουρεστίου και το Attica να είναι φορτωμένοι με τσάντες με τα ακριβότερα brands επάνω τους. Ο λόγος για τους Κινέζους τουρίστες που είχαν γίνει συνώνυμο της υπερκατανάλωσης τα περασμένα χρόνια και πλέον λείπουν από ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων.
-Το 2019 είχαν φθάσει, χάρη και στις απευθείας πτήσεις της China Airways σε 164.000 από 80.000 που ήταν το 2016. Πέρυσι είχαμε μία απότομη προσγείωση στις 11.000 μία πτώση της τάξης του 90% που είναι από τις μεγαλύτερες σε ξένους τουρίστες στην χώρα.
Αδειοδότηση επένδυσης σε 10 ημέρες
-Μπορεί να χρειάστηκαν 13 χρόνια στο ελληνικό Δημόσιο για να «ανάψει» το πράσινο φως στην επένδυση της Mirum στην Ελούντα (ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα και κατοικίες), αφ’ ότου όμως έγινε η αρχή, η ταχύτητα είναι πλέον… διαστημική.
-Όπως αποκάλυψε στο 4th InvestGR Forum 2021 ο νομικός σύμβουλος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Δέδες για την αδειοδότηση της μαρίνας, που θα είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική στην Κρήτη, χρειάστηκαν μόλις 10 ημέρες. Οι επενδυτές είναι μάλιστα τόσο ικανοποιημένοι ώστε πέραν των 400 και πλέον εκατομμυρίων που θα επενδύσουν στο τουριστικό συγκρότημα, σχεδιάζουν και νέα επένδυση, άνω των 100 εκατ. ευρώ.
Πηγή: Powergame.gr