Quantcast

Τα προϊόντα που ψωνίζουν πιο πολύ σε e-shop παρά σε καταστήματα οι Έλληνες

Η έρευνα προχώρησε στον διαχωρισμό σε 27 κατηγορίες, που σε αρκετές από αυτές η ψαλίδα μεταξύ των φυσικών και των ψηφιακών καταστημάτων έχει κλείσει σημαντικά, σε πέντε έχουμε «ισοψηφία» και σε δύο οι πωλήσεις μέσω του ψηφιακού διαύλου ξεπερνούν αυτές του παραδοσιακού καταστήματος

Μεγαλώνει σταθερά η πίτα των online αγορών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποίησαν πρόσφατα η Focus Bari και η plushost, η οποία παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα στο ΕΒΕΑ, στο πλαίσιο του Phygital Commerce Summit. Ένα από τα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας είναι ότι πλέον υπάρχουν αρκετές κατηγορίες προϊόντων που οι καταναλωτές επιλέγουν να τα ψωνίζουν από τα e-shops, παρά στα φυσικά καταστήματα.

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr