Τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της Ελλάδας στο e-εμπόριο

Στην Ολλανδία που είναι πρωταθλήτρια στις ηλεκτρονικές πωλήσεις οι εταιρείες που έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κοντά 1 στις 3

Υψηλότερα, μόνο από τη γειτονική Βουλγαρία, βρίσκεται η Ελλάδα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχει καταγραφεί ταχεία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών. Σύμφωνα με τη μελέτη του παρόχου ηλεκτρονικών πληρωμών Unzer, βάσει της οποίας όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ αξιολογήθηκαν σε τέσσερα πεδία ανάλυσης: αγορά, υποδομές, καταναλωτές και ειδικευμένοι εργαζόμενοι, οι πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ανέρχονται στα 14 δισ. ευρώ, το οποίο προέρχεται από 2 στις 10 επιχειρήσεις (ποσοστό 19%) που δραστηριοποιούνται στη χώρα.

Στην Ολλανδία που είναι πρωταθλήτρια στις ηλεκτρονικές πωλήσεις οι εταιρείες που έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα είναι κοντά 1 στις 3.

Το ποσοστό των εταιρειών λιανικής που πωλούν τα προϊόντα τους διαδικτυακά, τόσο στο εσωτερικό όσο και σε άλλες χώρες της ΕΕ, είναι μόλις 7% στην Ελλάδα έναντι 13% στην Ολλανδία, 12% στην Ιρλανδία.

Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr