Quantcast

Τα 10 προϊόντα που νίκησαν τον πληθωρισμό και μείωσαν τις τιμές

Ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, η κυρίαρχη τάση είναι η μείωση της τιμής τους από το 2006 και μετά, με μοναδική εξαίρεση την περίοδο της πανδημίας

Μπορεί το 2022 η ραγδαία αύξηση του πληθωρισμού να οδήγησε σε ένα απίστευτο «κύμα» ακρίβειας, όμως στις ΗΠΑ υπήρξαν κατηγορίες προϊόντων που ακολούθησαν μια τελείως διαφορετική οδό και μείωσαν τις τιμές!

 

Σύμφωνα με τον δείκτη τιμών καταναλωτή, οι μεγαλύτερες μειώσεις, σε ποσοστιαία βάση, επικεντρώθηκαν σε κατηγορίες όπως τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, το βόειο κρέας και τα αυτοκίνητα και φορτηγά.

Ειδικότερα, το «Top-10» με τις μεγαλύτερες μειώσεις έχει ως εξής:

Smartphones -22,2%
Τηλεοράσεις -14,4%
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά -8,8%
Εξοπλισμός video (εξαιρουμένων τηλεοράσεων) -8,6%
Βόειο κρέας -6,7%
Περιφερειακά υπολογιστών -5,8%
Βόειες μπριζόλες -5,4%
Ενοικιάσεις αυτοκινήτων/φορτηγών -4,9%
Μπέικον και προϊόντα αλλαντικών -3,7%
Κονσερβοποιημένο βοδινό -3,5%.

 

Ειδικά στην περίπτωση των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, η κυρίαρχη τάση είναι η μείωση της τιμής τους από το 2006 και μετά, με μοναδική εξαίρεση την περίοδο της πανδημίας, όπου λόγω των λοκντάουν μεγάλη μερίδα των καταναλωτών προχώρησε σε ανανέωση του οικιακού εξοπλισμού.