Comcast και ViacomCBS ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παρουσιάσουν μία νέα πλατφόρμα streaming στην Ευρώπη, με στόχο να αποσπάσουν μερίδιο της αγοράς από ήδη εδραιωμένουν παίχτες όπως το Netflix.
Η νέα πλατφόρμα, με την ονομασία SkyShowtime, θα περιλαμβάνει περιεχόμενο από τις ψηφιακές ταινιοθήκες δικτύων και στούντιο που ανήκουν στους δύο κολοσσούς, όπως τα Sky και NBCUniversal της Comcast, αλλά και τα Showtime, Nickelodeon και Paramount Picturew της ViacomCBS.
Σε πρώτη φάση θα περιλαμβάνει περισσότερες από 10.000 ώρες περιεχομένου, που θα καλύπτει ένας ευρύ φάσμα παλιών αλλά και νέων τηλεοπτικών σειρών και κινηματογραφικών ταινιών.
Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2022 και σε πρώτη φάση σε 20 ευρωπαϊκές αγορές, μεταξύ των οποίων η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ολλανδία και οι σκανδιναβικές χώρες.
Αν και δεν παρουσίασαν ακριβείς λεπτομέρειες για το περιεχόμενο του προγράμματος ή το κόστος, αυτό που έγινε ήδη γνωστό είναι ότι το κόστος θα διαφέρει από χώρα σε χώρα, με αποκλειστικό γνώμωνα ωστόσο η υπηρεσία να είναι ανταγωνιστική απέναντι σε ανταγωνιστικές υπηρεσίες που δραστηριοποιούνται ήδη σε αυτές τις χώρες.
Προ εβδομάδων, η ViacomCBS είχε ανακοινώσει σύμπραξη με το Sky για το λανσάρισμα του Paramount + στην Ευρώπη.
Σε κάθε περίπτωση, οι δύο κολοσσοί υπολείπονται σημαντικά του ήδη εδραιωμένου ανταγωνισμού, όπως τα Netflix, Disney+ και Amazon, σε επίπεδο συνδρομητών.