Quantcast

Power Pass: Τα λάθη που πρέπει να προσέξετε στην αίτηση

Πότε λήγει η προθεσμία

Η επιδότηση ρεύματος Power Pass, στο gov.gr θα είναι ανοιχτή και θα δέχεται αιτήσεις για όλα τα ΑΦΜ μέχρι τις 5 Ιουλίου.

 

 

 

Οι αιτούντες/ουσες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την υποβολή της δήλωσης, τόσο όσον αφορά στον αριθμό της παροχής και τη διεύθυνση όσο και κατά την πληκτρολόγηση του iban.

Οι φορολογούμενοι θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, αφενός men για να προλάβουν τις ημερομηνίες και αφετέρου να συμπληρώσουν με προσοχή τις αιτήσεις, ίσως και τη βοήθεια του λογιστή τους, έτσι ώστε να μην προκύψουν λάθη και χάσουν την επιδότηση που προβλέπεται για το επίδομα ρεύματος.

Τι πρέπει να προσέξουν οι ενδιαφερόμενοι στην αίτηση

-Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο στην πρώτη κατοικία.

-Οι φοιτητές θα λάβουν το επίδομα, εφόσον δηλώσουν ως πρώτη κατοικία το σπίτι που διαμένουν.

-Όσοι άλλαξαν σπίτι μετά την υποβολή φορολογικών δηλώσεων πέρσι, τότε όταν κάνουν την αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, θα μπορούν να δηλώσουν τα στοιχεία για την νέα πρώτη κατοικία τους.

-Εκείνοι που δεν έχουν τον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος στο όνομά τους θα πρέπει να ξέρουν ότι για να δοθεί η αποζημίωση θα πρέπει να πιστοποιείται η πρώτη κατοικία από το Ε1.

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα https://vouchers.gov.gr/powerpass για το Power Pass θα είναι ανοιχτή μέχρι και την Πέμπτη 30 Ιουνίου. Όσοι λοιπόν επιθυμούν να διεκδικήσουν την επιδότηση ρεύματος θα πρέπει να προσέξουν κάποια πράγματα κατά την υποβολή της αίτησής τους.

Η πλατφόρμα για το Power Pass δέχεται αιτήσεις από όλους τους δικαιούχους ανεξαρτήτως ΑΦΜ. Οι δυνητικοί δικαιούχοι θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την υποβολή της αίτησης.

Διευκρινίζεται ότι δεν θα πάρουν επίδομα, όσοι έχουν ετήσιο φορολογικό εισόδημα πάνω από 45.000 ευρώ, το οποίο έχει δηλωθεί στις φορολογικές δηλώσεις του 2020.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι για όσες ημέρες παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, θα διενεργείται προέλεγχος και θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στους πολίτες για τυχόν διορθώσεις (μη υπαρκτή παροχή, λανθασμένη κατηγορία λογαριασμού κ.λπ.)