Quantcast

Πώς μοιράζεται ο πασχαλινός τζίρος στην εγχώρια αγορά

«Πιστεύω ότι θα έχει κίνηση τη Μεγάλη Εβδομάδα, θέλω όμως αυτό να το δω να αποτυπώνεται και στους τζίρους των καταστημάτων» 

Συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι θα καταφέρουν να αυξήσουν τους τζίρους τους εν όψει Πάσχα δηλώνουν στο powergame.gr μικροί αλλά και μεγαλύτεροι έμποροι. Ήδη από την περασμένη Πέμπτη η κίνηση έχει αυξηθεί αισθητά στα καταστήματα, κάτι που αναμένεται να ενισχυθεί τις επόμενες ημέρες, και όσο πλησιάζουμε προς το Πάσχα.

 

«Πιστεύω ότι θα έχει κίνηση τη Μεγάλη Εβδομάδα, θέλω όμως αυτό να το δω να αποτυπώνεται και στους τζίρους των καταστημάτων» λέει στο powergame.gr ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Καρανίκας. Σύμφωνα με τον ίδιο, θετικά στην αύξηση της κίνησης στην αγορά επιδρά ο καιρός και η χαλάρωση των μέτρων. «Αυτό βοηθά τη ψυχολογία του καταναλωτή που βρίσκεται υπό οικονομική πίεση» συμπληρώνει και τονίζει πως η δύναμη του εμπορίου είναι ένας χαλαρός καταναλωτής.

Ο κ. Καρανίκας εκτιμά ότι οι καταναλωτές θα κάνουν αγορές εν όψει του Πάσχα αλλά θα επιλέξουν φθηνότερες λύσεις για να καλύψουν τις αγοραστικές τους ανάγκες και για να καλύψουν τους λογαριασμούς του επόμενου μήνα.  Στην ενίσχυση του τζίρου εκτιμάται ότι θα βοηθήσει και η λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή των Βαΐων, 17 Απριλίου, στο πλαίσιο του εορταστικού ωραρίου ενόψει του Πάσχα.

Εκτός από το φυσικό δίκτυο των καταστημάτων σημαντικός τζίρος αναμένεται να περάσει και μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που αυξάνουν τη δύναμη τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τζίρος μόνο για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας ξεπερνά πλέον το 1 δισ. ευρώ. Πωλήσεις που λείπουν από τα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με έρευνα αγοράς η αύξηση αυτή επιβεβαιώνει την καθιέρωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων και την όλο και μεγαλύτερη σημασία τους στη βιομηχανία της μόδας με την αξία τους να αποτελεί πλέον το 20% των γενικών πωλήσεων στον κλάδο της μόδας στην ελληνική αγορά.

Η εκτιμώμενη αύξηση του online εμπορίου μόδας για το 2022 είναι στο +10% ενώ για την επόμενη τριετία προβλέπεται μία σταθερή αύξηση της αξίας των online πωλήσεων.