Παρά τις ευρωπαϊκές, βορειοαμερικανικές και ιαπωνικές εταιρείες που αποχωρούν από τη χώρα λόγω της εισβολής στην Ουκρανία, ο αντίκτυπος στους Ρώσους καταναλωτές είναι ελάχιστος. Η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στον χρόνο παράδοσης των προϊόντων και στο γεγονός πως ορισμένα αγαθά είναι πιο ακριβά.
Η κύρια αλλαγή αφορά τις διαδρομές που ακολουθούν τα προϊόντα, αλλά αυτά παραμένουν διαθέσιμα, τόσο στο Διαδίκτυο, όσο και στα καταστήματα. Οι αγοραστές πρέπει απλώς να ξέρουν πού να ψάξουν.