Quantcast

P&G: Το 92% των Ελλήνων θέλει να αποκτήσει βιώσιμες συνήθειες

Φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά του, φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές, στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς.

Η νέα έρευνα που πραγματοποίησε η P&G, στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Σπίτι μας. Ο Πλανήτης τους», έδειξε ότι βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89%), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).

Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού.

Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% των ερωτηθέντων δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση πρακτικών που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι, με το αντίστοιχο ποσοστό σε ό,τι αφορά στην εξοικονόμηση νερού να ανέρχεται στο 79%, και τη μείωση χρήσης πλαστικού στο 82%. Ταυτόχρονα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνει πως επιθυμεί να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες που αφορούν στην υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης κατανάλωσης, με στόχο να συμβάλλει συλλογικά σε έναν πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Τέλος, το 95% των ερωτηθέντων, αναγνωρίζει ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πιο δυναμικά για την προστασία του περιβάλλοντος, με στόχο να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.

Σήμερα, οι καταναλωτές χρειάζονται αποτελεσματικά προϊόντα, που ταυτόχρονα συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Για περισσότερα από 10 χρόνια, η P&G, με επιστημονικά δεδομένα, εντοπίζει τον αντίκτυπο των προϊόντων της στο περιβάλλον, σε όλο τον κύκλο ζωής τους και εστιάζει στη δημιουργία καινοτομίας που θα εξασφαλίσει την εξοικονόμηση ενέργειας, νερού και τη μείωση των απορριμμάτων, με απλό τρόπο, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην αποτελεσματικότητά τους.

 

Μικρές πράξεις στο σπίτι, μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά:

  • 50% εξοικονόμηση ενέργειας: Χρησιμοποιώντας πιο κρύο νερό, εξοικονομείς ως και το 50% της ενέργειας που καταναλώνεις κατά το πλύσιμο των πιάτων! Το Fairy Max Power καθαρίζει τα επίμονα λίπη ακόμα και σε πιο κρύο νερό.
  • 60% εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας, κάθε φορά που βάζεις πλυντήριο: Με τα Ariel Pods, μπορείς να πλένεις τα ρούχα σου στους 30°C, εξοικονομώντας έως και 60% ενέργεια σε κάθε πλύση!
  • Εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας, κάθε φορά που πλένεις τα πιάτα στο πλυντήριο πιάτων: Οι κάψουλες Fairy Platinum Plus ενεργοποιούνται από την πρώτη σταγόνα νερού, απομακρύνοντας τα δύσκολα λίπη γρήγορα.
  • 100% εξοικονόμηση νερού: Leave In Conditioner: Άσε το PANTENE να θρέψει τα μαλλιά σου, χωρίς ξέβγαλμα!
  • 80% λιγότερο πλαστικό: Γυρνώντας σε ξυριστικές μηχανές Gillette αντί για ξυραφάκια μιας χρήσης, μπορείς να εξοικονομήσεις έως και 877 πλαστικές λαβές στη διάρκεια της ζωής σου