Quantcast

ΟΛΘ: Εντός των χρονοδιαγραμμάτων οι επενδύσεις στο λιμάνι

Η προαναφερόμενη τοποθέτηση του επικεφαλής της ΟΛΘ ΑΕ, έγινε στη διάρκεια της χθεσινοβραδινής διαδικτυακής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης

Εντός των δεσμευτικών χρονοδιαγραμμάτων που έχουν τεθεί κινούνται οι επενδύσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επισήμανε ο εκτελεστικός πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος και δηλώνοντας ότι η εταιρεία συμμετέχει σε διαδικασίες ιδιωτικοποίησης άλλων λιμένων, τόνισε: «μας ενδιαφέρει στρατηγικά η Ηγουμενίτσα».

Η προαναφερόμενη τοποθέτηση του επικεφαλής της ΟΛΘ ΑΕ, έγινε στη διάρκεια της χθεσινοβραδινής διαδικτυακής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΕΒΕΘ.

Αναφερόμενος ειδικότερα στην επέκταση του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενός έργου ύψους 150 εκατ. ευρώ, ο κ. Λιάγκος τόνισε ότι ήδη προέκυψε ανάδοχος η κοινοπραξία «MYTILINEOS SA-ROVER MARITIME SL-HDK SA» ενώ σημείωσε ότι η ολοκλήρωση του Project αναμένεται σε 36 μήνες. Πρόσθεσε δε ότι συνδυάζεται και με την ολοκλήρωση της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα.

Για τις υπόλοιπες επενδύσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο ίδιος γνωστοποίησε ότι στο τέλος Απριλίου 2022 θα παραληφθούν καινούργιες γερανογέφυρες, οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα να ξεφορτώνονται περισσότερα εμπορευματοκιβώτια σε λιγότερο χρόνο. Για την κίνηση μέσα στο λιμάνι, επισήμανε ότι έχει αυξηθεί και καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να μην δημιουργείται συμφόρηση και να εξυπηρετούνται το ταχύτερο δυνατό οι χρήστες του λιμένα.

Για τη ρωσο-ουκρανική κρίση, ο επικεφαλής της ΟΛΘ ΑΕ τόνισε ότι η εταιρεία αξιολογεί τις συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία στο πλαίσιο της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics στην ευρύτερη περιοχή και τόνισε σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΒΕΘ ότι «δεν βλέπω πως θα μας επηρεάσει αρνητικά ως λιμάνι η κατάσταση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, πιθανότατα θα μας επηρεάσει θετικά».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Ιωάννης Μασούτης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει ευρύτερη αναπτυξιακή διάσταση για τη πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα.