Quantcast

Οι Κουλουράδες γίνονται Crunchies και βάζουν πλώρη για Νέα Υόρκη

«Πρόκειται για ένα κατάστημα σε κεντρικό σημείο της πόλης, με τις γεύσεις των Κουλουράδων προσαρμοσμένες στην τοπική αγορά»

Έξι χρόνια μετά τη δημιουργία τους «Οι Κουλουράδες» απέκτησαν διεθνή ονομασία, το «Crunchies», το οποίο δοκιμάζεται με επιτυχία εδώ και λίγες εβδομάδες στην Βαλένθια.

 

«Πρόκειται για ένα κατάστημα σε κεντρικό σημείο της πόλης, με τις γεύσεις των Κουλουράδων προσαρμοσμένες στην τοπική αγορά, το οποίο το έχουμε αναπτύξει σε συνεργασία με τοπικό επιχειρηματία» αναφέρει στο powergame.gr ο Δημήτρης Γρίβας δημιουργός τόσο της πετυχημένης αλυσίδας που αριθμεί σήμερα 158 καταστήματα όσο και του ομίλου Grivas Group που φιλοδοξεί να αναπτυχθεί και με άλλα σήματα στην αγορά της εστίασης.

 

Crunchies © Grivas Group
Crunchies © Grivas Group

Επόμενα βήματα Σίδνεϊ και Νέα Υόρκη

 

Μετά από την είσοδο του Switz Group του Ινδού Taizoon Khorakiwala, το οποίο απέκτησε το 70% των Κουλουράδων, με τον Δημήτρη Γρίβα να διατηρεί το υπόλοιπο 30%, επιταχύνθηκαν οι διαδικασίες για την διεθνή επέκταση της αλυσίδας. Ήδη σε συνεργασία με ομογενή επιχειρηματία που έχει υπογράψει συμφωνία master franchise για την αγορά της Αυστραλίας ετοιμάζεται το πρώτο κατάστημα στο Σίδνεϊ. «Εάν όλα πάνε καλά θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του έτους. Δυστυχώς λόγω κορωνοϊού η αγορά της Αυστραλίας έχει δυσκολέψει πάρα πολύ σε ότι αφορά την εξαγωγή προϊόντων προς την χώρα» εξηγεί ο κ. Γρίβας.

Μέχρι το τέλος του προσεχούς Ιανουαρίου αναμένεται να λειτουργήσει και το πρώτο κατάστημα στην Νέα Υόρκη. Θα γίνει σε συνεργασία με τοπικό επιχειρηματία και θα λειτουργήσει ως shop in a shop σε food hall. Η πορεία κατά την δοκιμαστική λειτουργία θα δείξει με ποιο ακριβώς μοντέλο και πόσο γρήγορα θα προχωρήσει η επέκταση αρχικά στην Νέα Υόρκη και στην συνέχεια και σε άλλες περιοχές της Αμερικής.

Διπλασιασμός καταστημάτων στην Ελλάδα

Δημήτρης Γρίβας © Grivas Group
Δημήτρης Γρίβας © Grivas Group

Στόχος τόσο του Δημήτρη Γρίβα όσο και των νέων βασικών μετόχων είναι οι Κουλουράδες να αναπτυχθούν γρήγορα και στην εγχώρια αγορά. Πλέον το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην επαρχία καθώς όπως εξηγεί στο powergame.gr ο ιδρυτής της αλυσίδας η αγορά της Αθήνας έχει σχεδόν καλυφθεί και απομένουν ελάχιστα σημεία, κάτω από δέκα με τα σημερινά δεδομένα, όπου μπορεί να δημιουργηθούν νέα σημεία. Μία από τις «τρύπες» της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας, αυτή της Κηφισιάς, θα κλείσει το επόμενο διάστημα με την δημιουργία ενός μεγάλου καταστήματος.

Αντίθετα υπάρχουν μεγάλες και μικρότερες επαρχιακές πόλεις όπου μπορεί να αναπτυχθεί το σήμα καθώς και τουριστικά σημεία τα οποία θα λειτουργούν εποχικά καταστήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το νησί της Κέρκυρας όπου με βάση τον σχεδιασμό μπορούν να αναπτυχθούν τέσσερα καταστήματα. Η ανάπτυξη θα έρθει τόσο με εταιρικά καταστήματα – ήδη διαθέτει 40 – όσο και με την μέθοδο του franchise και εκτός απροόπτου η ελληνική αγορά θα έχει 300 σημεία Κουλουράδες μέσα στην επόμενη διετία.

Κουλουράδες © Grivas Group
Κουλουράδες © Grivas Group

ΣΩΣΤΟΣΤ: Η νέα αλυσίδα

Με τους Κουλουράδες να έχουν πάρει τον δρόμο τους τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά ο Δημήτρης Γρίβας βρίσκεται στην φάση δημιουργίας μίας νέας αλυσίδας, της «Σωστόστ» η οποία σύμφωνα με τον ίδιο θέλει να επαναφέρει ξανά στην αγορά το σάντουιτς και το τοστ της δεκαετίας του ‘90 που χάθηκε μέσα από την γενίκευση των σαντουιτσάδικων. Ήδη υπάρχουν δύο σημεία και δημιουργείται και ένα τρίτο στο κέντρο ενώ για τον επόμενο χρόνο η ανάπτυξη θα γίνει αποκλειστικά από εταιρικά καταστήματα ώστε να τελειοποιηθεί το concept. Στόχος είναι η επέκταση και μέσω franchise με το συνολικό κόστος να κυμαίνεται γύρω στις 45.000 σύμφωνα με τον κ. Γρίβα. Μέσα στην επόμενη διετία υπολογίζεται ότι θα λειτουργούν περίπου 10 σημεία Σωστοστ.

Κολουράδες © Grivas Group
Κολουράδες © Grivas Group