Quantcast

Οι Ελληνίδες το έριξαν στις αγορές καλλυντικών μέσα στην πανδημία

Αυτό επιβεβαιώνεται από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η L’Oreal Hellas A.E., που δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης

Αν υπάρχει μια κατηγορία προϊόντων που αντιστάθηκε σθεναρά στην κρίση που προκάλεσε η πανδημία δεν είναι άλλη από αυτή των καλλυντικών. Τι και αν τα καταστήματα καλλυντικών παρέμειναν κλειστά επί μακρό χρονικό διάστημα. Αυτό δεν εμπόδισε τις Ελληνίδες αλλά και τους Έλληνες να παραγγείλουν και να αγοράσουν μέσω του pc, του tablet, του smartphone ή του laptop τους τα προϊόντα που ήθελαν.

 

Αυτό επιβεβαιώνεται από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η L’Oreal Hellas A.E., -δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης- η οποία εν μέσω της πανδημίας πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 152,021 εκατ. ευρώ έναντι 163,765 εκατ. ευρώ το 2019. Δηλαδή μειωμένες μόλις κατά 7,2%.Το μικτό περιθώριο κέρδους ήταν 69,6%, ενώ τα άλλα έσοδα εκμεταλλεύσεως ανήλθαν σε 735.921 ευρώ. Επιπλέον η εταιρεία πραγματοποίησε πέρυσι αγορές πάγιου εξοπλισμού αξίας 2.737.469 ευρώ και αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό της στα 674 άτομα, από 663 που ήταν το 2019.

 

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr