Ο πληθωρισμός και η παγκόσμια ύφεση που οδήγησε τις ειδησεογραφικές επιχειρήσεις να μειώσουν τις διαφημιστικές δαπάνες, οδήγησε της New York Times να μειώσει τις εκτιμήσεις για τα έσοδα.
Τα άσχημα αποτελέσματα από τεχνολογικούς κολοσσούς όπως η Meta Platforms και η μητρική της Google, Alphabet, έχει ρίξει σκιά στην αγορά της διαδικτυακής διαφήμισης, με τις επιχειρήσεις να περιορίζουν τις δαπάνες και να μειώνουν το κόστος για να αντιμετωπίσουν τον υψηλότερο πληθωρισμό των δεκαετιών.
Τα έσοδα από τη ψηφιακή διαφήμιση των Times αυξήθηκαν κατά περίπου 5% στο γ΄ τρίμηνο. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 7,6% στα 547,7 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο, έναντι εκτιμήσεων για 548,6 εκατ. δολάρια.
Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 36,62 εκατ. δολάρια ή 22 σεντς ανά μετοχή στο τρίμηνο, έναντι των 54,66 εκατ. δολαρίων ή 33 σεντς ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.