Το «πράσινο φως» σε νέα επένδυση του ομίλου Μυτιληναίος, άναψε με απόφασή του ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους 17.877.081 ευρώ.
Η νέα επένδυση υπήχθη στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου στο καθεστώς «Ενισχύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού» που αναφέρεται στην εγκατάσταση νέου μηχανολογικού εξοπλισμού και τεχνικών εγκαταστάσεων στη μονάδα παραγωγής αλουμίνας, με σκοπό την επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου, στη θέση Άγιος Νικόλαος της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Το περασμένο καλοκαίρι ο Ευ. Μυτιληναίος ανακοίνωσε δεκαετή συμφωνία με την Glencore για προμήθεια αλουμίνας
Το περασμένο καλοκαίρι κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης της εταιρείας ο κ. Ευάγγελος Μυτιληναίος είχε ανακοινώσει νέα συμφωνία δεκαετούς διάρκειας και ύψους 1,6 δισ. δολαρίων με την ελβετική Glencore για την προμήθεια αλουμίνας.
Ο κ. Μυτιληναίος είχε τονίσει τότε πως στην περιοχή του Αγίου Νικολάου ο όμιλος προωθεί την κατασκευή νέας μονάδας ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο. Η νέα μονάδα θα λειτουργήσει πιλοτικά μέχρι τα τέλη του χρόνου και όπως αναφέρθηκε, σήμερα μπορεί να καλύψει τριπλάσιες ανάγκες σε σχέση με τις ανάγκες της μονάδας αλουμινίου που βρίσκεται σε απόσταση 500 μέτρων.
Για την επέκταση της μονάδας της Αλουμίνιον οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η κοινοπραξία Μυτιληναίος – ΤΕΡΝΑ είχε μειοδοτήσει στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη
Εν τω μεταξύ, πριν από λίγες εβδομάδες η κοινοπραξία Μυτιληναίος – ΤΕΡΝΑ είχε μειοδοτήσει στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ.
Στον διαγωνισμό είχαν κατατεθεί τρεις προσφορές από τις Intrakat, ΑΒΑΞ καθώς και την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος.
Πρόκειται για έργο που είχε ταλαιπωρηθεί… τα τελευταία χρόνια λόγω προσφυγών και σειράς εμπλοκών.
Ο διαγωνισμός περιλαμβάνεται στο πρώτο πακέτο έργων που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση / αναβάθμιση υφιστάμενων τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου.
Στο ίδιο πακέτο εντάσσονται η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα κα.
Πηγή: powergame.gr