Quantcast

myEFKAlive: Τον Απρίλιο σε Στερεά Ελλάδα και Θεσσαλία

Υπενθυμίζεται ότι μέσω του My EFKA Live παρέχεται η δυνατότητα σε δεκάδες πολίτες να εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης για μια σειρά θεμάτων

Σε ολόκληρη την Ελλάδα «απλώνεται» σταδιακά το My EFKA Live, η ψηφιακή υπηρεσία του υπερταμείου ασφάλισης που επιτρέπει σε χιλιάδες πολίτες και ειδικά στους κατοίκους των ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

 

Η πλατφόρμα τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την Επικράτεια, δίνοντας έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέχρι σήμερα η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μέσω τηλεδιάσκεψης έχει εφαρμοστεί πλήρως σε Βόρειο και Νότιο Αιγαίο, Δυτική Ελλάδα, Κέρκυρα και Ανατολική Μακεδονία Θράκη, ενώ πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή και στην Ήπειρο.

Ο σχεδιασμός του ΕΦΚΑ προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς και οι υπηρεσίες του προετοιμάζονται , ώστε τον Απρίλιο να ενταχθεί καθολικά στο σύστημα η Στερεά Ελλάδα και η Θεσσαλία.

Η επόμενη φάση προβλέπει ότι τον Μάιο θα εισαχθούν στο σύστημα του My EFKA Live η Πελοπόννησος και η Κεντρική Μακεδονία, ενώ μέχρι τέλος Ιουνίου η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση θα γίνει πράξη σε Κρήτη, Αττική και στις εναπομείνασες περιοχές.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω του My EFKA Live παρέχεται η δυνατότητα σε δεκάδες πολίτες να εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης για μια σειρά θεμάτων.

Μέχρι σήμερα υποστηρίζονται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης 16 υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων, το επίδομα ασθενείας, το επίδομα μητρότητας η ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ), η βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία), η αλλαγή στοιχείων Μητρώου, η έκδοση ασφαλιστικής ικανότητας κλ.π.

Μέσω του My Efka Live πραγματοποιούνται επίσης:

· Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

· Απογραφή Ασφαλισμένου

· Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

· Βεβαίωση Απογραφής

· Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

· Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

· Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

· Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

· Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

· Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Οι ασφαλισμένοι εισέρχονται στην υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), χρησιμοποιώντας του κωδικούς Taxisnet. Εκεί έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου τους ή ακόμα και από το κινητό τους.

Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.