Μπισκότα Παπαδοπούλου: Τα lockdowns αύξησαν μερίδια και τζίρο

Το 2020 ήταν μία χρονιά που αύξησε πωλήσεις, κέρδη, εξαγωγές και μερίδια

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 100 χρόνια από την ίδρυση της σε μία ιδιαίτερα θετική περίοδο για την εταιρεία.

 

 

 

Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη, που ανακοίνωσε, το 2020 ήταν μία χρονιά που αύξησε πωλήσεις, κέρδη, εξαγωγές και μερίδια σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Η ιδιαίτερα αυτή θετική πορεία οδήγησε την διοίκηση να προτείνει τη διανομή προς τους μετόχους έκτακτου μερίσματος 10 εκατ. ευρώ από τις προηγούμενες χρήσεις, καθώς και μερίσματος 5,7 εκατ. ευρώ από τα κέρδη του 2020.

Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στη χρήση 2020 ανήλθε σε 179,1 εκατ. ευρώ έναντι 174,2 το 2019 σημειώνοντας αύξηση 2,8%.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων σε επίπεδο Ομίλου στη χρήση 2020 ανήλθαν σε 14,93 εκατ. ευρώ έναντι 14,13 εκατ. ευρώ το 2019 σημειώνοντας αύξηση κατά 5.6%. Αντίστοιχα τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου στη χρήση 2020 ανήλθαν σε 11,57 εκατ. ευρώ έναντι 10,87 το 2019 σημειώνοντας αύξηση κατά 6,4%.

Βελτίωση μεριδίων

Για το έτος 2020 η είχε, όπως αναμενόταν, σημαντικές επιπτώσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες δραστηριοποιείται η Ε.Ι Παπαδοπούλου.

Στην αγορά των μπισκοτων παρατηρήθηκε αύξηση στην εγχώρια κατανάλωση λόγω των lockdown η οποία αντιστάθμισε την μείωση που προκάλεσε η μειωμένη τουριστική κίνηση, με αποτέλεσμα η συνολική κατανάλωση να αυξηθεί το 2020 κυρίως στα γλυκά μπισκότα με ιδιαίτερη έμφαση στα απλά και θρεπτικά. Η εταιρεία καρπώθηκε σημαντικό ποσοστό αυτής της αύξησης με παράλληλη αύξηση μεριδίων.

Ανάλογα αποτελέσματα είχε η εταιρεία και στο ψωμί για Toast και στο ψωμί σε φέτες, όπου συνέχισε την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων ετών, ακολουθώντας το ρυθμό ανάπτυξης της αγοράς αλλά και παράλληλα ενισχύοντας επιπλέον το μερίδιο αγοράς. Η προσθήκη του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου μας βοήθησε σημαντικά από τον Νοέμβριο που τοποθετήθηκε στην αγορά.

Στις φρυγανιές, εξαιτίας των παραπάνω γεγονότων, υπήρξε αύξηση στην κατανάλωση, που η Εταιρεία όχι μόνο ακολούθησε αλλά και πέτυχε αύξηση μεριδίων αγοράς.

Τέλος, στην κατηγορία των μπαρών δημητριακών, η κατανάλωση συνεχίζει να αυξάνεται και η Εταιρεία ακολουθεί τους αυξητικούς αυτούς ρυθμούς διατηρώντας το μερίδιό της στην αγορά.

Παρουσία σε 61 χώρες και αύξηση εξαγωγών

Στις Διεθνείς αγορές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του υφιστάμενου δικτύου διανομής, σε διείσδυση και ανάπτυξη νέων αγορών, σε περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων, καθώς και σε σταδιακή ενίσχυση της προϊοντικής παλέτας. Ως αποτέλεσμα η Παπαδοπούλου με την ολοκλήρωση του 2020, βρίσκεται να δραστηριοποιείται σε 61 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε το 2020 σε σχέση με το 2019 αύξηση πωλήσεων κατά 7,5%.

Τέλος, το τμήμα ITR (International Travel Retail) παρουσίασε σε σχέση με το 2019 μείωση πωλήσεων κατά 81% λόγω της πανδημίας COVID και της επίδρασης της στον εν λόγω κλάδο.

Πηγή: powergame.gr