Quantcast

LC Waikiki: Ποιος είναι ο στόχος των τουρκικών Zara για την Ελλάδα

Το έβδομο κατάστημα της στην Ελλάδα και το πρώτο στην Αθήνα εγκαινίασε χθες στο εμπορικό κέντρο River West η αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki

Το έβδομο κατάστημα της στην Ελλάδα και το πρώτο στην Αθήνα εγκαινίασε χθες στο εμπορικό κέντρο River West η αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki.

 

 

Η εταιρεία της οποίας το προσωνύμιο είναι τουρκικά Zara, λόγω της προέλευσης, της δραστηριοποίησης στο fast fashion με προσιτές τιμές και του στόχου να καταλάβει την τρίτη θέση στην αγορά ένδυσης στην Ευρώπη, αναμένεται να αναπτύξει ταχύτητα στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια.

Τρία ακόμη καταστήματα το 2022

Όπως ανέφεραν στελέχη της στο PowerGame, στα χθεσινά εγκαίνια, στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2022 να λειτουργήσουν άλλα τρία καταστήματα ανεβάζοντας συνολικά τον αριθμό σε δέκα. Μέχρι τον Ιούνιο αναμένεται να προστεθεί το δεύτερο κατάστημα στην Αθήνα, στο εμπορικό κέντρο του ομίλου Φουρλή, στην οδό Πειραιώς στο Φάληρο καθώς και στην Κέρκυρα ενώ το φθινόπωρο έχει προγραμματιστεί η δημιουργία ενός ακόμη LC Waikiki στην Κομοτηνή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Θράκη είναι η πρώτη περιφέρεια της χώρας όπου η τουρκική αλυσίδα θα έχει παρουσία σε όλους τους νομούς καθώς ξεκίνησε από την Ξάνθη και πριν από λίγες ημέρες εγκαινίασε το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης. Οι άλλες πόλεις που ήδη φιλοξενούν τις συλλογές της είναι η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα.

Ο μεσοπρόθεσμος στόχος

Μεσοπρόθεσμος στόχος είναι να τεθούν έως τις αρχές του 2024 άλλα δέκα καταστήματα ενώ σε βάθος χρόνου εκτιμάται ότι η ελληνική αγορά μπορεί να καλυφθεί με 40 – 50 καταστήματα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αλυσίδα στην προσπάθεια ταχύτερης επέκτασης της στην Ελλάδα είναι η έλλειψη μεγάλων χώρων σε εμπορικά σημεία.

Στις προθέσεις της είναι η έλευση και άλλων σημάτων που έχουν αναπτυχθεί από τον όμιλο στην λογική που έχουν και οι ανταγωνιστές της Inditex (Zara) και H&M. Τα καταστήματα αυτά θα τοποθετηθούν είτε αυτόνομα είτε ως shop in shop σε μεγάλα LC Waikiki. Τα σήματα που έχουν προτεραιότητα είναι το LCW Dream (το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα άνοιξε τον Ιούλιο του 2020 στην Ξάνθη) που ειδικεύεται σε lingerie, το LCW Home με είδη σπιτιού και το LCW Baby.

Πέρασμα στην κερδοφορία

Το 2021 ήταν ιδιαίτερα θετική χρονιά για την LC Waikiki η οποία ήρθε στην χώρα μας το 2018. Χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα και με λειτουργία από τον Μάιο και μετά, εξαιτίας των lockdown, κατάφερε να παρουσιάσει σημαντική αύξηση πωλήσεων ενώ εκτιμάται ότι θα είναι η πρώτη κερδοφόρα χρήση της ελληνικής θυγατρικής. Στους άμεσους στόχους που έχει θέσει η διοίκηση είναι και η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να καλύψει άμεσα και περιοχές που δεν έχει παρουσία.

Η LC Waikiki η οποία δημιουργήθηκε το 1988 στο Παρίσι πέρασε σε τουρκικά χέρια το 1997 και ξεκίνησε την εμπορική της παρουσία από την γειτονική χώρα το 2000.

Το 2009 λειτούργησε το πρώτο κατάστημα της στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στην Ρουμανία ενώ πέρυσι έσπασε το φράγμα των 1000 σημείων σε τέσσερις ηπείρους.

Σήμερα διαθέτει περισσότερα από 1200 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες με 47.000 υπαλλήλους να εργάζονται στα τελικά σημεία και 3.000 στα κεντρικά της γραφεία στην Κωνσταντινούπολη.

Πηγή: powergame.gr