KLM: Νέα βράβευση ως η καλύτερη αεροπορική για επιβάτες

Η KLM βραβεύθηκε με το APEX World Class Award 2022

Η KLM βραβεύθηκε με το APEX World Class Award 2022.

 

 

 

Πρόκειται για ένα νέο βραβείο APEX και την υψηλότερη κατηγορία στα παγκόσμια βραβεία του θεσμού για τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών.

Αντιπροσωπεύει την εξαιρετική αναγνώριση των επιτευγμάτων σε τομείς όπως η ασφάλεια και η βιωσιμότητα.

Οι τελευταίοι 20 μήνες έφεραν στο προσκήνιο νέες αξίες που είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τους επιβάτες. Η επικέντρωση στην υγεία και την ασφάλεια στη συνολική εμπειρία των πελατών έχει αυξηθεί σημαντικά, όπως και η σημασία των υπεύθυνων και βιώσιμων ταξιδιών. Με το βραβείο World Class Award η APEX (the Airline Passenger Experience Association) μετρά και αξιολογεί τις αεροπορικές εταιρείες σε σχέση με νέα σημεία αναφοράς για την εμπειρία των πελατών, ακολουθώντας ακόμα πιο εκτεταμένο και εντατικό έλεγχο δεδομένων. Εκτός από την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα, τίθενται επίσης υψηλά πρότυπα για την εξυπηρέτηση, την άνεση, το catering και την απόδοση.

«Είναι μεγάλη τιμή και είμαστε περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το World Class Award. Τα τελευταία δύο χρόνια, κάναμε ό,τι είναι δυνατό από το χέρι μας για να μεταφέρουμε τους επιβάτες μας όσο το δυνατόν ασφαλέστερα, βιώσιμα και άνετα – από την αρχή του ταξιδιού τους έως την άφιξή τους στον προορισμό τους. Το γεγονός ότι οι επιβάτες μας το εκτιμούν σε τόσο υψηλό βαθμό κάνει αυτό το βραβείο ιδιαίτερα ξεχωριστό. Δικαιολογημένα αναμένουν επίσης ότι οι δραστηριότητές μας θα είναι όσο το δυνατόν πιο πράσινες και βιώσιμες. Αυτό το βραβείο είναι, πάνω από όλα, μια τεράστια αναγνώριση για όλους τους υπαλλήλους μας, που συνέχισαν να εργάζονται τόσο σκληρά με μεγάλη αφοσίωση και πάθος σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Αυτή η βράβευση δίνει επίσης ενθάρρυνση στο προσωπικό της KLM σε όλο τον κόσμο να συνεχίσει την καλή δουλειά για την επίτευξη της βιώσιμης ανάκαμψης» δήλωσε ο Boet Kreiken, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Customer Experience KLM.

Η APEX είναι ο μεγαλύτερος διεθνής οργανισμός που μετρά και μελετά την εμπειρία των επιβατών των αεροπορικών εταιρειών. Έχει αναπτύξει έναν διάσημο οργανισμό έρευνας και αξιολόγησης στον τομέα αυτό. Το βραβείο World Class απονέμεται για πρώτη φορά φέτος σε επτά αεροπορικές εταιρείες: KLM, Singapore Airlines, Japan Airlines, Emirates, Saudia, Qatar Airways και Turkish Airlines.