Στα οδικά έργα της Αττική αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στο Olympia Forum III που διεξάγεται στο Ζάππειο Μέγαρο και συνδιοργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα “ ΠΑΤΡΙΣ”, τονίζοντας ότι το επόμενο διάστημα θα υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, ενώ υπάρχουν και διεργασίες στο μέτωπο της επέκτασης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος άξονας σύνδεσης της Βόρειας με τη Νότια Αθήνα, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας και ιδιαίτερα την επιβαρυμένη Λεωφόρο Κηφισίας, κάτι που, όπως εκτιμά, όταν ολοκληρωθεί θα ομαλοποιήσει τη κίνηση των αυτοκινήτων.
Σε ό,τι αφορά τον Προαστιακό, όπως ανέφερε ο υφυπουργός, οι διαγωνισμοί για την επέκταση προς Ραφήνα και Λαύριο έχουν ξεκινήσει και είναι ήδη στη Β’ Φάση τους και εκείνος για την επέκταση προς Δυτική Αττική θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες. «Σημειώστε πως η επέκταση προς την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο και τις γύρω περιοχές με 7 νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, θα χρηματοδοτηθεί αποκλειστικά από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης» ενώ επεσήμανε πως θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις το αμέσως επόμενο διάστημα και σε αυτό το μέτωπο.
«Στο τέλος του έτους θα δημοπρατήσουμε και ένα ακόμα έργο που εκκρεμεί από το παρελθόν, εκείνο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω με την Ε.Ο. και τη τροποποίηση των υφιστάμενων κόμβων που θα ανακουφίσουν σημαντικά τη κίνηση στην Εθνική που στενάζει τα πρωινά», είπε ο υφυπουργός, ο οποίος αναφορικά με τη Θεσσαλονίκη τόνισε ότι «το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπογραφεί η σύμβαση για το Flyover το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ στη χώρα, που θα αναβαθμίσει τις συνθήκες κυκλοφορίας στη πόλη. Τα προβλήματα με το Μετρό και τα αρχαία αποτελούν παρελθόν και το 2023 η πόλη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό σε όλη την Ευρώπη. Ταυτόχρονα βγάλαμε στον αέρα και τον διαγωνισμό για το φορέα λειτουργίας του μέσω ΣΔΙΤ».
Από την πλευρά της η γενική γραμματέας Τουριστικής Ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού κυρία Ολυμπία Αναστασοπούλου αναφέρθηκε στην εξαιρετική τουριστική σεζόν που διανύει η χώρα και πως παρά το γεγονός ότι το “ ταμείο” θα γίνει στο τέλος της χρονιάς, ήδη τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου τόσο από την Fraport, όσο και από την Τράπεζα της Ελλάδας δείχνουν ότι έχουμε φτάσει τα επίπεδα του 2019.
«Στόχος μας είναι ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης», ανέφερε η κυρία Αναστασοπούλου «και ως υπουργείο Τουρισμού εργαζόμαστε για την ανάπτυξη του τουρισμού πέρα από το μοντέλο του “ ήλιος-θάλασσα”. Σε ό,τι αφορά τις υποδομές, 160 εκατ. ευρώ διατίθενται στην αναβάθμιση των τουριστικών λιμένων, με τρόπους όπως η ψηφιοποίηση και διασύνδεση».
Όπως ανέφεφερε ο Γιώργος Διδασκάλου γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, το υπουργείο με τις δράσεις του στηρίζει την ισόρροπη πολιτιστική ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα με έργα και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, όπως και όλα τα μεγάλα ιδιωτικά και δημόσια έργα.
«Στηρίξαμε και δώσαμε λύσεις τόσο στο μετρό της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης και είμαστε παρόντες στην προσπάθεια ανάκαμψης της χώρας. Κινούμαστε χωρίς εκπτώσεις και συμβιβασμούς στις αρχές, τη δεοντολογία και τις αξίες που διέπουν την αρχαιολογική επιστήμη», τόνισε ο κ. Διδασκάλου.
Για την ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών και αναδιαμόρφωσης του πλαισίου λειτουργίας και διαχείρισης των λιμένων αναφέρθηκε ο κ. Κώστας Μουτζούρης, Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου.
«Σε αυτήν τη χρονιά γίνεται μια επανεκκίνηση», είπε ο Αθανάσιος Κοτταράς διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, τονίζοντας ότι «τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ο κόσμος επιστρέφει στο μετρό και στις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη μέχρι τον Οκτώβριο αγγίξαμε το 93% της κίνησης του 2019». Μίλησε ακόμη για την αναβάθμιση των συρμών και άλλων έργων, όπως η τοποθέτηση wi-fi.
Στα μεγάλα έργα που γίνονται για την αναβάθμιση των λιμένων αναφέρθηκε ο Δημήτρης Ιατρίδης, εκτελεστικός διευθυντής της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, υπογραμμίζοντας ότι 205 εκατ. ευρώ κατευθύνονται σε έργα που αφορούν τη νησιωτική Ελλάδα και προέρχονται από το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης. Τόνισε δε, ότι μια από τις βασικές προτεραιότητες, είναι η ψηφιακή αναβάθμιση και χρήση της τεχνολογίας για την βελτίωση της λειτουργίας των λιμένων.