Quantcast

Και επώνυμα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού

H εξέλιξη αυτή δρομολογήθηκε από τους ίδιους τους εισαγωγείς, τους παραγωγούς και τους βιομηχάνους, οι οποίοι βλέπουν μέσω του «καλαθιού του νοικοκυριού» να χάνουν μερίδιο αγοράς σε όφελος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Το ενδεχόμενο της υποχρεωτικής συμπερίληψης ενός επώνυμου προϊόντος σε κάθε κατηγορία προϊόντων, που συγκροτούν το «καλάθι του νοικοκυριού» εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

 

H εξέλιξη αυτή δρομολογήθηκε από τους ίδιους τους εισαγωγείς, τους παραγωγούς και τους βιομηχάνους, οι οποίοι βλέπουν μέσω του «καλαθιού του νοικοκυριού» να χάνουν μερίδιο αγοράς σε όφελος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η έκταση της απώλειας δεν προσδιορίζεται, αλλά είναι σίγουρο ότι συμβαίνει, παραδέχονται στελέχη του υπουργείου.

Το «καλάθι του νοικοκυριού», παρόλο που λοιδορήθηκε από αρκετούς, τελικά όχι μόνον άντεξε στον χρόνο (διανύοντας σήμερα τη 12η εβδομάδα), αλλά φαίνεται ότι, εκτός από τον πληθωρισμό στα τρόφιμα, επηρεάζει και τα μερίδια αγοράς. Ενδεικτικό είναι, όπως ανέφερε στέλεχος του υπουργείου Ανάπτυξης, ότι αρχικά η ηγεσία του υπουργείου ήταν έντονα δυσαρεστημένη από την απουσία ενδιαφέροντος συνεργασίας των παραγωγών/βιομηχανιών της χώρας για τη συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού». Τώρα όμως προσέρχονται οι ίδιοι, βλέποντας τη σημαντική επίδραση του «καλαθιού» στην αγορά.

 

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr