Στις ελληνικές τράπεζες επικεντρώνεται η JP Morgan, σε ανάλυσή της που τονίζει πως το χρηματοπιστωτικά ιδρύματα κέρδισαν το ψηφιακό στοίχημα.
Με το χτύπημα της πανδημίας οι ελληνικές τράπεζες ξεχώρισαν με την πιο εντυπωσιακή στροφή προς τα ψηφιακής τραπεζικής σε όλη την περιοχή CEEMEA (Κεντρική, Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική). Το κατέβασμα apps τραπεζικών υπηρεσιών μετά το lockdown ήταν 2 φορές υψηλότερο σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία, γεγονός που αντανακλά και το σχετικά χαμηλό σημείο εκκίνησης.
Έκτοτε, οι τράπεζες έχουν επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στις πλατφόρμες τους με την επιθυμία να διατηρήσουν αυτή τη νεοαποκτηθείσα ψηφιακή πελατειακή βάση. Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά: οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες έχουν υπερδιπλασιαστεί σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Οι αξιολογήσεις των χρηστών έχουν βελτιωθεί στο 4,6 από 3,7 τον Ιούνιο του 2020 (σ.σ. άριστα το 5), αντανακλώντας την υψηλότερη ικανοποίηση των πελατών από τις εφαρμογές των τραπεζών για κινητές συσκευές. Είναι ενδιαφέρον ότι με μέσο όρο 3,5 λεπτά ανά περίοδο σύνδεσης έναντι 2,8 στις υπόλοιπες χώρες, οι Έλληνες πελάτες διαθέτουν επίσης περισσότερο χρόνο στις εφαρμογές τους.
Σε ότι αφορά τις επιμέρους τράπεζες το winbank της Πειραιώς έχει αξιολόγηση 4,7 και προηγείται μακράν σε ότι αφορά τα reviews που φτάνουν τις 212 χιλιάδες. H εφαρμογή της Eurobank έχει 110 χιλιάδες reviews και αξιολογείται με 4,8.
Ακολουθούν η Alpha Bank με 4,6 και η Εθνική Τράπεζα με 4,4.