Quantcast

Freedom Pass: Σχεδόν €86 εκατ. σε δικαιούχους από την Κοινωνία της Πληροφορίας

Aπό το σύνολο των εμβολιασμένων νέων το 87% έκανε αίτηση για το Freedom Pass, ενώ το 63% για το Freedom Pass Data

Σχεδόν 86 εκατ. ευρώ (85.950.307,60) έχει καταβάλλει η Κοινωνία της Πληροφορίας σε διάστημα 6 μηνών μέσω 658.628 επιταγών (Vouchers) και προπληρωμένων χρεωστικών καρτών σε δικαιούχους των προγραμμάτων Freedom Pass και Freedom Pass Data.

 

 

83.406.150,00 ευρώ για το Freedom Pass

Να υπενθυμίσουμε ότι το Freedom Pass αφορά την παροχή ψηφιακής προπληρωμένης χρεωστικής κάρτας αξίας 150 ευρώ για αγορές σε συγκεκριμένες ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού και πολιτιστικού κλάδου σε νέους 18-25 ετών που έχουν ολοκληρώσει τουλάχιστον την πρώτη δόση του εμβολιασμού τους ή τη μόνη δόση εφόσον πρόκειται για μονοδοσικό εμβόλιο κατά της Covid-19. Το πρόγραμμα τέθηκε σε λειτουργία στις 20 Ιουλίου 2021 και μέχρι την Πέμπτη 06/01/2022 είχαν εγκριθεί 556.041 αιτήσεις δικαιούχων, συνολικού ποσού 83.406.150,00 ευρώ, ενώ την ίδια μέρα είχε καταναλωθεί συνολικά το ποσό των 61.527.528,25 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί, έστω μία φορά, το 83,53% των συνολικά εκδοθεισών καρτών.

 

 

2.544.15,60 ευρώ για το Freedom Pass / Data

Το Freedom Pass / Data ξεκίνησε την Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021 με στόχο την δωρεάν διάθεση 50GB δεδομένων (data) σε εφήβους 15-17 ετών που έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον την πρώτη δόση του εμβολίου για τον κορoνοϊό ή τη μόνη δόση εφόσον πρόκειται για μονοδοσικό εμβόλιο. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 και συνολικά έχουν εγκριθεί 102.587 αιτήσεις δικαιούχων συνολικού προϋπολογισμού 2.544.157,60 ευρώ, στις οποίες έχει χορηγηθεί το δωρεάν πακέτο δεδομένων.

Ένα επιπλέον ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι από το σύνολο των εμβολιασμένων το 87% έκανε αίτηση για το Freedom Pass, ενώ το 63% για το Freedom Pass Data.

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας, Σταύρος Ασθενίδης: «η δουλειά που γίνεται στην Κοινωνία της Πληροφορίας αφορά πολλά και σύνθετα έργα, τα οποία έχουν μια συνισταμένη αξία: να έχουν στο κέντρο τους τον πολίτη. Αυτό σημαίνει ότι προσεγγίζουμε τις υπηρεσίες και τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης δημιουργώντας προστιθέμενη αξία στην καθημερινότητα όλων, πολιτών και επιχειρήσεων. Έτσι, κατορθώσαμε να φέρουμε εις πέρας με ταχύτητα, συνέπεια και διαφάνεια δύο ιδιαίτερα απαιτητικά προγράμματα όπως είναι αυτά του Freedom Pass και του Freedom Pass / Data διαθέτοντας στους δικαιούχους σχεδόν 86 εκατ. ευρώ».