Quantcast

Έρευνα: Πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες την ακρίβεια

Πάνω από επτά στους 10 Έλληνες καταναλωτές έχουν μειώσει ή σταματήσει τελείως την κατανάλωση, ακόμα και σε είδη πρώτη ανάγκης λόγω της ακρίβειας

Πάνω από επτά στους 10 Έλληνες καταναλωτές έχουν μειώσει ή σταματήσει τελείως την κατανάλωση, ακόμα και σε είδη πρώτη ανάγκης λόγω της ακρίβειας. Αυτό κατέδειξε, μεταξύ άλλων, έρευνα της Focus Bari | YouGov, που διεξήχθη σε 1.000 άτομα πανελλαδικά από τις 5 έως τις 12 Απριλίου.

Σύμφωνα με την έρευνα, η ακρίβεια και οι πιθανές ελλείψεις σε βασικά είδη διατροφής είναι σήμερα τα πρώτα σε ανησυχία θέματα που απασχολούν τους Έλληνες, περισσότερο κι από τον πόλεμο, την πανδημία και την ενδοοικογενειακή βία.

Όπως καταγράφεται στα βασικά συμπεράσματα:

  • Η μεγάλη πλειονότητα αναγνωρίζει υπερβολικές / αρκετά μεγάλες αυξήσεις στις τιμές 11 προϊόντων / αγαθών από τα 18 που εξετάστηκαν, με το ρεύμα, καύσιμα αυτοκινήτου, θέρμανσης, είδη σουπερμάρκετ και τρόφιμα / ποτά να προηγούνται.
  • Μεταξύ όσων έχουν περικόψει / μειώσει την κατανάλωση κάθε κατηγορίας, οι 7 στους 10 το έχουν κάνει γιατί δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ οι 3 στους 10 το έχουν κάνει προληπτικά / από φόβο για τα «χειρότερα».

 

 

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε ολόκληρη την έρευνα

 

Πηγή: Powergame.gr