ΕΕΤΤ: Δεν μπαίνει τελικά εκ των προτέρων φραγή στα 5ψηφια

Ναυάγησε η εκ των προτέρων φραγή των 5ψήφιων κωδικών κλήσης

Ναυάγησε η εκ των προτέρων φραγή των 5ψήφιων κωδικών κλήσης που σχεδίαζε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

 

 

 

Μετά τη δημόσια διαβούλευση που διεξήχθη, οι συμμετέχοντες σε αυτή εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην πρόταση της ΕΕΤΤ για την προστασία των καταναλωτών να εφαρμοστεί εκ των προτέρων φραγή σε όλες τις υπηρεσίες που χρεώνονται με τη λήψη μηνυμάτων (PSMS/PMMS) σε όλους τους συνδρομητές των Παρόχων Δικτύου Εκκίνησης Κλήσεων, ώστε να διασφαλιστεί η εγγραφή στις υπηρεσίες αυτές και η λήψη τους με τη συναίνεση των συνδρομητών.

Οι επόμενες κινήσεις

Έτσι στην παρούσα χρονική στιγμή, η ΕΕΤΤ δεν θα προχωρήσει στην τροποποίηση της σχετικής απόφαση που αφορά στον “Κώδικας Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης», ως ισχύει (ΑΠ ΕΕΤΤ 578/29/28.09.2010 (ΦΕΚ 1651/Β/15.10.2010).

Ωστόσο, όπως αναφέρει η ΕΕΤΤ διαπιστώνεται η ανάγκη της εξέτασης συνολικά του θέματος των χρεώσεων υπηρεσιών τρίτων που πραγματοποιούνται, είτε μέσω των αριθμοδοτικών σειρών Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ή χωρίς τη χρήση αυτών (με απευθείας χρέωση), και ενσωματώνονται προς πληρωμή στον λογαριασμό ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

Η αντίθεση των παρόχων στην εφαρμογή του μέτρου, δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι ήταν ο λόγος που η ΕΕΤΤ ανέκρουσε πρύμναν. Αντίθετα, εξαρχής υπήρχαν νομικοί προβληματισμοί στην εφαρμογή του μέτρου το οποίο προτάθηκε κάτω από την πίεση της κοινής γνώμης εξαιτίας των πολλών φαινομένων εξαπάτησης καταναλωτών με αθέμιτες υπέρογκες χρεώσεις. Εξάλλου απόφαση της ΕΕΤΤ να επιβάλλει στον πάροχο την προσκόμιση επιβεβαίωσης της εγγραφής του καταναλωτή στην υπηρεσία του, περιόρισε σημαντικά το φαινόμενο της εξαπάτησης των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας από επιτήδειους.

Τι αναφέρει η σχετική ανακοίνωση

«Η ΕΕΤΤ», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «λαμβάνοντας υπόψη και τις προτάσεις των συμμετεχόντων που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της παρούσας διαβούλευσης, θα εξετάσει τη λήψη κατάλληλων μέτρων προστασίας των καταναλωτών ώστε να διασφαλιστεί η ενσωμάτωση των χρεώσεων αυτών στον λογαριασμό των συνδρομητών, αφού πρώτα έχει παρασχεθεί η συναίνεσή τους και θα προχωρήσει στη διενέργεια νέας σχετικής δημόσιας διαβούλευσης».

Πηγή: powergame.gr