Μηχανισμό αποζημιώσεων ανάλογα με τη βλάβη που προκαλείται στο δίκτυο μεταφοράς μελετά η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Με τον τρόπο αυτόν υπόλογος στους καταναλωτές θα είναι ο ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος θα καλείται να αποζημιώνει τους πολίτες άμεσα και εκείνος με την σειρά του θα αναζητά τους υπεύθυνους για να αποζημιωθεί ο ίδιος στον υπόλοιπο κρατικό μηχανισμό (δήμους κ.α) που με τις ολιγωρίες ή τις παραλείψεις τους εμπόδισαν τον διαχειριστή να αποκαταστήσει γρήγορα μια βλάβη.
Το μοντέλο με το οποίο θα υπολογίζεται η «ποινή» που θα ασκήσει μοχλό πίεσης για γρηγορότερη ανταπόκριση του δικτύου διανομής αναζητάτε από τον ρυθμιστή και σύμφωνα με αντίστοιχες πρακτικές του εξωτερικού θα μπορούσε να φτάσει για παράδειγμα τα 100 ευρώ ανάλογα με την διάρκεια της βλάβης.
Πέρσι λόγω της Μήδειας περίπου 250.000 νοικοκυριά βρέθηκαν για μέρες χωρίς ρεύμα και χωρίς να αναζητηθεί καμία ευθύνη από τους υπαίτιους ενώ ανάλογα φαινόμενα συνέβησαν και με την τωρινή κακοκαιρία Ελπίς όπου για τέταρτη συνεχή μέρα συνεχίζουν να μην ηλεκτροδοτούνται χιλιάδες νοικοκυριά στην Αττική. Κάτι που δίχως αμφιβολία δείχνει το μεγάλο έλλειμμα συντονισμού των αρχών, στο οποίο αναφέρθηκε χθες και ο πρωθυπουργός.
Αργά χθες το βράδυ ο Διαχειριστής ανακοίνωσε την ολοκλήρωση όλων των κύριων βλαβών στην μέση τάση, ωστόσο χωρίς ρεύμα συνεχίζουν να βρίσκονται ακόμη αρκετά σπίτια στην χαμηλή τάση. Υπό το βάρος της ταλαιπωρίας των πολιτών, χθες ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκας άνοιξε με την σειρά του παράθυρο αποζημιώσεων, ακολουθώντας την κυβερνητική γραμμή που χάραξε ο Πρωθυπουργός για το θέμα της Αττικής Οδού.