Συγκεκριμένα, όπως γνωστοποίησε η εισηγμένη, παρέλαβε το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) «Aristidis I» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάστηκε το 2021, στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο του προγράμματος αγοράς έξι LNGCs που είχε ανακοινωθεί. Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με μετρητά 82,0 εκατομμυρίων δολαρίων και την ανάληψη χρέους ύψους 123,0 εκατομμυρίων δολαρίων.
Παράλληλα, η Capital Product Partners ανακοίνωσε την παράδοση στις 13 Δεκεμβρίου, στους νέους ιδιοκτήτες του, του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis» (115.145 dwt / 9.288 TEU, Eco-Flex, Wide Beam, έτους ναυπήγησης 2015, στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.Α.). Η πώληση του πλοίου απέφερε στην CPLP, μικτά έσοδα ύψους 49,3 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την αποπληρωμή του ανεξόφλητου χρέους.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτή τη σημαντική επένδυση, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε έξι LNGC τελευταίας γενιάς τα οποία απασχολούνται με μακροχρόνια συμβόλαια ναύλωσης. Πιστεύουμε ότι αυτή η συναλλαγή μετασχηματίζει την CPLP και την τοποθετεί αποφασιστικά στην αγορά LNG, η οποία υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές άνθρακα και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε αυτό το τμήμα την κατάλληλη στιγμή»
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει τώρα ένα στόλο από 21 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Neo-Panamax, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Capesize και έξι πλοία μεταφοράς LNG.
Πηγή: Powergame.gr