Quantcast

Conrad το «νέο Hilton»: Τι αλλάζει στο γνωστό, εμβληματικό ξενοδοχείο της Αθήνας μετά το deal με την Ιονική Ξενοδοχειακή

Από το 1963 στην επόμενη ημέρα

Νέα τόνωση στον city break τουρισµό της Αθήνας αναµένεται να δώσει η ιστορική αλλαγή που έρχεται για το «Hilton Athens». Το εµβληµατικό ξενοδοχείο όχι µόνο αλλάζει ονοµασία, αλλά θα ακολουθήσει ένα νέο µοντέλο φιλοξενίας, µικτής χρήσης, που για πρώτη φορά θα εφαρµοστεί στην ελληνική πρωτεύουσα, µε στόχο να την ανεβάσει στην κορυφή της ευρωπαϊκής τουριστικής αγοράς, στην κατηγορία business & pleasure. Η νέα εποχή για το γνωστό ξενοδοχείο έρχεται µετά από µια σηµαντική συµφωνία της Hilton µε την Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε., που αφορά τόσο στο νέο ξενοδοχείο όσο και στις καινούργιες, ιδιωτικές κατοικίες, που θα κατασκευαστούν στο κέντρο της Αθήνας και αποτελούν µια επένδυση που ξεπερνά τα 130 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει και η σχετική ανακοίνωση, µε τη συµφωνία αυτή τα luxury brands της Hilton Conrad Hotels & Resorts, Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences, -που έχει ένα πολύ σηµαντικό χαρτοφυλάκιο στη διαχείριση κατοικιών– αποκτούν τώρα παρουσία και στη χώρα µας, µε σκοπό να λειτουργήσουν ως ένας καινοτόµος και πολυδιάστατος προορισµός, που θα προσφέρει υψηλής ποιότητας φιλοξενία, κατοικίες και πολλαπλές εµπειρίες σε Ελληνες και ξένους επισκέπτες.

hilton

«Για περισσότερο από µισό αιώνα, το “Hilton Athens” έπαιξε κοµβικό ρόλο στην ανάδειξη της πόλης σε σηµαντικό διεθνή τουριστικό προορισµό, προσφέροντας αξέχαστες εµπειρίες σε επισκέπτες από όλο τον κόσµο, µέλη βασιλικών οικογενειών και εκπροσώπους του επιχειρηµατικού κόσµου», σχολιάζει σχετικά ο Simon Vincent, Executive Vice President & PresidentΕΜΕΑ της Hilton, εκφράζοντας την υπερηφάνειά του για τη διατήρηση και συνέχιση της ιστορικής κληρονοµιάς µε τα brands Conrad Hotels & Resorts, Waldorf Astoria, καθώς και τα Conrad Βranded Residences.

«Με σύγχρονους και πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, τεράστιο εύρος παρεχόµενων υπηρεσιών και εκπληκτική θέα στην Ακρόποληη νέα µας παρουσία στην Αθήνα πρόκειται να αποτελέσει µια µοναδική προσθήκη στο αναπτυξιακό χαρτοφυλάκιο του οµίλου», προσθέτει. Παράλληλα, όπως πληροφορεί, το 2022 τα πολυτελή brands της Hilton θα ακολουθήσουν µια ισχυρή τροχιά ανάπτυξης, µε νέες µονάδες στη Σαρδηνία, το Κουβέιτ, την Τουλούµ, το Ραµπάτ, τη Σαγκάη και το Λος Αντζελες.

Το «Hilton Athens» άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1963 ως το πρώτο ξενοδοχείο διεθνούς αλυσίδας στη χώρα µας και έκτοτε συνέβαλε καθοριστικά στην ανάδειξη της Αθήνας σε κορυφαίο τουριστικό προορισµό.

Αναπόσπαστο κοµµάτι της ιστορίας της Αθήνας

Αποτελεί αναπόσπαστο κοµµάτι της ιστορίας της πρωτεύουσας, όπως επιβεβαιώνεται και από την εκτενή έρευνα που πραγµατοποίησε πριν από έναν χρόνο η Ιονική Ξενοδοχειακή, στο πλαίσιο διαλόγου και συζητήσεων µε φορείς της πόλης, η οποία ανέδειξε τη Hilton ως βασικό στοιχείο για την ταυτότητα του νέου προορισµού. Εκτός από την ξενοδοχειακή χρήση και τις ιδιωτικές κατοικίες, το νέο «Hilton», που πλέον µετονοµάζεται σε «Conrad», θα περιλαµβάνει ιδιωτική λέσχη µελών, πολλαπλά εστιατόρια και θεµατικούς εµπορικούς χώρους, µε ιδιαίτερη έµφαση σε δραστηριότητες αναψυχής και ευεξίας (wellness, spa).

Το τουριστικό «boom» σ την πρωτεύουσα και το πρωτοποριακό μοντέλο φιλοξενίας μικτής χρήσης

 

«Μετά από έξι δεκαετίες παρουσίας του “Ηilton” στην Ελλάδα και συνεργασίας µε τον όµιλο που ίδρυσε ο Conrad Hilton, είµαστε ενθουσιασµένοι που µπορούµε πλέον να το αποκαλούµε µε το µικρό του όνοµα: “Conrad”», σχολίασε από την πλευρά του ο Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος ∆.Σ. της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε., λέγοντας πως ο βασικός στόχος είναι να δηµιουργηθεί ένας καινοτόµος προορισµός πόλης, που θα συνδέσει δυναµικά την Αθήνα και τους κατοίκους της µε τον υπόλοιπο κόσµο.

Το νέο ξενοδοχείο «Conrad» θα παντρέψει το σύγχρονο interior design µε αυθεντική Τέχνη και θα περιλαµβάνει περίπου 280 δωµάτια και σουίτες, καθώς και περίπου 50 ιδιωτικές κατοικίες Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences. Αναµένεται να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του το 2024.

«Βλέπουµε όλο και µεγαλύτερη ζήτηση για ιδιωτικές κατοικίες, που προσφέρουν τη χαρακτηριστική υψηλού επιπέδου φιλοξενία µας. Γι’ αυτό και είµαστε ιδιαίτερα χαρούµενοι που επεκτείνουµε τη συνεργασία µας µε την Ιονική Ξενοδοχειακή και παρουσιάζουµε αυτό το συναρπαστικό σχήµα για πρώτη φορά στην Αθήνα», δηλώνει ο Dino Michael, Senior Vice President & Global Category Head του Hilton Luxury Brands.

Πηγη: parapolitika.gr