Στα ψιλά πέρασε η συνεργασία μεταξύ του κορυφαίου σήματος λιανικής στον καφέ, της Coffee Island η οποία εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου, ανακοινώνοντας τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
Και λέμε στα ψιλά, καθώς η αγορά καφέ αλλά και λιανικής τροφίμων δεν δείχνουν να έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει το μέγεθος μιας τέτοιας ενέργειας που ανατρέπει πολλά.
Η εν λόγω συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια. Η εταιρεία αναφέρει πως η συμφωνία αυτή έρχεται να επισφραγίσει τη στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει η Coffee Island για το τρέχον έτος, η οποία περιλαμβάνει: τη γεωγραφική ανάπτυξη του δικτύου μέσω ανοίγματος νέων καταστημάτων και καναλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τη διεύρυνση του πελατειακού κοινού και την αύξηση της διείσδυσης και της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων καφεκοπτείου σε νέους καταναλωτές και την ενίσχυση της ηγετικής θέσης του brand στο οργανωμένο λιανεμπόριο.
Οι συμπράξεις των μεγάλων retailers
Το μείζον όμως είναι πως πλέον στα μεγαλύτερης επιφάνειας μαγαζιά η καφεστίαση των επώνυμων αλυσίδων μπαίνει πιο δυναμικά. Κι εδώ είναι που ανοίγει μια συζήτηση για τις συμπράξεις μεταξύ των μεγάλων retailers. Το κατά πόσο δηλαδή κάτω από τις συνθήκες κρίσης θα γίνει εφικτό να υπάρξουν νέου τύπου «συγχωνεύσεις» με αλληλεπιδράσεις δικτύων. Το σούπερ μάρκετ δηλαδή να δίνει χώρο στα καφέ όπως έγινε στο παρελθόν με τα πρατήρια καυσίμων που συνεργάστηκαν με αλυσίδες όπως η Γρηγόρης. Το deal αυτό σύμφωνα με πηγές ανοίγει το δρόμο να δούμε «καφέ παντού» με κίνδυνο όμως την απομείωση των πραγματικών σημείων εστίασης που θα θιγούν αφού ο καφές θα ανοίξει εντυπωσιακά ο κύκλος της διάθεσης.
Πηγή: powergame.gr