Quantcast

Αττικό Μετρό: Σύμβαση με τεχνικό σύμβουλο για τη νέα γραμμή 4

Η σύμβαση θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές, Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020, από πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027 και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων

Υπεγράφη σήμερα στα γραφεία της Αττικό Μετρό Α.Ε, η σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου, με την ανάδοχο κοινοπραξία Hill International- ΝΑΜΑ Σύμβουλοι Μηχανικοί και Μελετητές- Concept Σύμβουλοι Μηχανικοί, αναφορικά με τη κατασκευή της Κατασκευή της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας – Τμήμα Α’ – Άλσος Βεΐκου – Γουδή και των μελλοντικών επεκτάσεων, συνολικού τιμήματος 18.922.100 ευρώ πλέον του ΦΠΑ και διάρκεια τους 60 μήνες.

 

Η σύμβαση θα χρηματοδοτηθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές, Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020, από πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027 και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της σύμβασης η ανάδοχος κοινοπραξία αναμένεται να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία, αναφορικά με την υλοποίηση της κατασκευής του έργου της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, Τμήμα Α’ «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», θα συμμετέχει στο υπό κατασκευή έργο της Επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, Τμήμα «Αγία Μαρίνα – Δημοτικό Θέατρο», καθώς και προβλέπεται να υποβοηθήσει στον σχεδιασμό και την εξέλιξη, των μελλοντικών επεκτάσεων του Μετρό και Τραμ στην ευρύτερη Περιφέρεια της Αττικής και Πειραιά.

Η ανάδοχος κοινοπραξία θα συμμετάσχει σε κάθε δραστηριότητα (μελέτη, δημοπράτηση, κατασκευή, δοκιμή και θέση σε λειτουργία) που απαιτείται στο πλαίσιο του τεχνικού αντικειμένου των υπό κατασκευή έργων της Αττικό Μετρό Α.Ε. και των νέων έργων, προκειμένου να πιστοποιήσει την επιτυχή ολοκλήρωσή τους. Επίσης, θα παράσχει εξειδικευμένες τεχνικές λύσεις, πληροφορίες και προτάσεις βελτιστοποίησης με βάση τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, υποστήριξη για την επίλυση μελετητικών θεμάτων και διαχείριση της επίβλεψης.

Η Αττικό Μετρό Α.Ε. σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας που περιλαμβάνει τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 προς Μαρούσι, Δάφνη και Πετρούπολη, της Γραμμής 2 προς Ίλιον και Γλυφάδα και τον νέο κλάδο της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με κυρίαρχο στόχο την περαιτέρω μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος, βελτιώνοντας την ποιότητα των μετακινήσεων, με αξιοπιστία, ταχύτητα, ασφάλεια και υψηλή αισθητική, για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας

Η επένδυση στις βιώσιμες μεταφορές είναι κρίσιμης σημασίας για τη βελτίωση της καθημερινότητας, τη στήριξη της οικονομικής ανάπτυξης και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, καθώς επίσης και για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την ατμοσφαιρική ρύπανση.