Οι αλλαγές
Τις επόμενες μέρες αναμένονται αλλαγές, μεταξύ αυτών, οι μεγαλύτερες και ευδιάκριτες ταμπέλες στα προϊόντα του καλαθιού και διασφάλιση της επάρκειας στα προσφερόμενα προϊόντα.
«Σε πολλές περιπτώσεις προϊόντα του καλαθιού είχαν εξαντληθεί και δεν είχαν αντικατασταθεί στο ράφι, αυτό είναι παντελώς απαράδεκτο. Θέλουμε να υπάρχει μέσα, κάποιες αλυσίδες είχαν αντικαταστήσει με άλλα προϊόντα, είναι εντελώς απαράδεκτο, γι’ αυτό θα βγάλω υπουργική απόφαση τη Δευτέρα», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης.
Τις επόμενες ημέρες θα προστεθούν και προϊόντα που θα απευθύνονται και σε καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.
«Θα δημιουργήσουμε ένα ειδικό ‘καλάθι’ με προϊόντα για άτομα με ειδικές διατροφικές ανάγκες», υπογράμμισε ο Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης.
Το προφίλ του μέσου καταναλωτή
Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας «Τα ΝΕΑ», το προφίλ του μέσου καταναλωτή είναι:
– Μητέρα δύο παιδιών, ηλικίας 40 ετών με κατοικίδιο.
– Με 50 ευρώ αγοράζει 15 από τα 51 προϊόντα του καλαθιού, ενώ χρειαζόταν 28.
– Το συνολικό κόστος της λίστας με τα ψώνια της βδομάδας, ήταν 85,11 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες που διαθέτουν online προϊόντα σουπερμάρκετ, διερευνούν την πιθανότητα και της δικής τους συμμετοχής.