«Έλβις» και «Blonde» οι μεγάλοι xαμένοι στα Χρυσά Βατόμουρα

Τομ Χανκς και «Blonde» «θριάμβευσαν» στη φετινή 43η απονομή των χειρότερων ταινιών και ερμηνειών

Τομ Χανκς και «Blonde» ήταν οι μεγάλοι «νικητές» ή, πιο σωστά, οι μεγάλοι χαμένοι στα 43α Χρυσά Βατόμουρα της φετινής χρονιάς.

 

Τα λεγόμενα και Razzies βραβεία των χειρότερων ταινιών και ερμηνειών που απονέμονται πάντα -από το 1981- μια μέρα πριν από τα Οscar, έτσι για να… προκαλέσουν τη γιορταστική ατμόσφαιρα και να αποκαλύψουν πικρές αλήθειες, απονεμήθηκαν πάλι προχθές. Όπως αναμενόταν, η -σχεδόν- βιογραφική ταινία για τη Μέριλιν πήρε το Βατόμουρο της Χειρότερης Ταινίας αλλά και του Χειρότερου Σεναρίου, αν και η πρωταγωνίστρια Άνα Ντε Αρμάς είναι ανάμεσα στις υποψήφιες για το Oscar. Ο Τζάρεντ Λέτο «διακρίθηκε» ως ο Χειρότερος Ηθοποιός -στην άνυδρη ταινία «Morbius»-, όπως και η συνοδοιπόρος του στο ίδιο έργο, Άντρια Αρτζόνα, στην κατηγορία Χειρότερος Β’ Γυναικείος Ρόλος.

Ο Τομ Χανκς πήρε το Βατόμουρο του Χειρότερου Β’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του ως Colonel Parker-μάνατζερ του Έλβις, στην ομώνυμη ταινία. Παράλληλα, ο σταρ πήρε και το Βατόμουρο του Χειρότερου Συνδυασμού/ Ζευγαριού, τόσο για τα εντυπωσιακά αποτυχημένα προσθετικά λάτεξ στο πρόσωπό του όσο και για τη λάθος προφορά που επέλεξε για να ερμηνεύσει τον διαβόητο μάνατζερ του «βασιλιά του ροκ εν ρολ».

Έκαναν λάθος

Το πιο σωστό Βατόμουρο της χρονιάς, εκείνο της Χειρότερης Ηθοποιού, οι διοργανωτές το απένειμαν στον… εαυτό τους «για όσα συνέβησαν στη συγκεκριμένη κατηγορία». Αναγνωρίζοντας έτσι το λάθος που είχαν κάνει όταν, ανάμεσα στις υποψηφιότητες τις οποίες είχαν ανακοινώσει τέλη Ιανουαρίου, είχαν βάλει υποψήφια στη συγκεκριμένη κατηγορία τη 13χρονη σήμερα Ράιαν Κίρα Άρμστρονγκ, για την ταινία «Firestarter».

Το φετινό βραβείο Redeemer, το βραβείο που παίρνει πίσω το Χρυσό Βατόμουρο που κάποτε είχε δοθεί σε κάποιον και τον… λυτρώνει από αυτό, το πήρε ο Κόλιν Φάρελ που ομολογουμένως δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας στα «Πνεύματα του Ινισέριν» και είναι βέβαια υποψήφιος για Oscar.
Τέλος, το Βατόμουρο του Χειρότερου Remake πήρε ο «Πινόκιο» της Ντίσνεϊ, ενώ του Χειρότερου Σκηνοθέτη το ντουέτο των -περισσότερο ράπερ και τραγουδοποιών παρά σκηνοθετών- Κόλσον Μπέικερ & Μοντ Σαν για την κωμωδία «Good Mourning».

 

*Έφη Παπαζαχαρίου / Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Απογευματινή τη Δευτέρα 13 Μαρτίου