Οι αντιπαραθέσεις που συμβαίνουν στον χώρο του Χόλιγουντ έχουν έναν αέρα θεάτρου.
Όταν η Σκάρλετ Γιόχανσον μήνυσε την Disney, τον Ιούλιο, ισχυριζόμενη ότι είχε δεν είχε πληρωθεί καλά για τον ρόλο της στην ταινία «Black Widow», το στούντιο ξεκίνησε επίθεση εναντίον της ηθοποιού, που άξιζε αρκετά Όσκαρ, καταγγέλλοντάς την ότι περιφρονεί τις φρικτές επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού, από τις οποίες πλήττονται οι παραγωγές ταινιών.
Τον Σεπτέμβριο, τα συνεργεία ταινιών έκαναν πορεία ζητώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας, κρατώντας πλακάτ σχεδιασμένα από τους καλύτερους κατασκευαστές σκηνικών στην Αμερική.
Και όταν η WarnerMedia αποφάσισε να κυκλοφορήσει το “Dune” στην υπηρεσία streaming της, την ίδια ημέρα που βγήκε στους κινηματογράφους, στις 21 Οκτωβρίου, ο σκηνοθέτης της ταινίας, Ντενί Βιλνέβ, είπε με αγανάκτηση ότι «το να βλέπεις το “Dune” στην τηλεόραση είναι σαν…να οδηγείς ταχύπλοο στην μπανιέρα».
Η επανάσταση του streaming έχει αποφέρει χρήματα στο Χόλιγουντ, καθώς τα στούντιο ανταγωνίζονται να προσελκύσουν συνδρομητές.
Ταραχώδης περίοδος
Το Netflix υπερηφανεύεται ότι το περιεχόμενό του, το τέταρτο τρίμηνο, θα είναι το πιο δυναμικό του, μέχρι στιγμής, με νέες ταινίες, όπως το “Don’t Look Up”, με πρωταγωνιστή τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο και την τελευταία σεζόν της «Η τέλεια ληστεία» (“La Casa de Papel”), ισπανικής σειράς που αφορά ληστεία τράπεζας.
Στις 12 Νοεμβρίου, η Disney θα ανακοινώσει την τελευταία της προσπάθεια ανάθεσης σε άλλες υπηρεσίες, με νέες εκπομπές για το Disney+, που πρόκειται να περιλαμβάνουν τα “Star Wars” και τα spin-off της Marvel. Συνολικά, οι δαπάνες περιεχομένου των εταιρειών streaming θα μπορούσαν να φτάσουν τα 50 δις. δολάρια, τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ωστόσο, παρά τη γενναιοδωρία, είναι μια ταραχώδης περίοδος στο Tinseltown, καθώς όλοι, από τους αστέρες μέχρι το συνεργείο που φτιάχνει τα μαλλιά τους, εμπλέκονται σε αντιπαραθέσεις με τα κινηματογραφικά στούντιο. Μερικές από τις διαφωνίες προέκυψαν εξαιτίας της πανδημίας, η οποία έχει ανατρέψει τα δεδομένα στα προγράμματα παραγωγής και κυκλοφορίας ταινιών.
Εντούτοις, οι αντιπαραθέσεις αυτές έχουν βαθύτερα αίτια. Καθώς το streaming διαταράσσει τη βιομηχανία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, ο τρόπος με τον οποίο αποζημιώνονται οι παράγοντες που συμβάλλουν στην παραγωγή της ταινίας αλλάζει. Παρά το γεγονός ότι οι συνθήκες έχουν βελτιωθεί, η δύναμη των αστέρων εξασθενεί.