Quantcast

Μάρθα Καραγιάννη: Το παράπονό της για τους ρόλους που δεν της πρότειναν

Την αποκάλυψη έκανε ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης

Για την αγαπημένη σταρ του ελληνικού κινηματογράφου, την Μάρθα Καραγιάννη, που έφυγε από τη ζωή το μεσημέρι της Κυριακής (18/9), μίλησε ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης.

Ο γνωστός δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου μίλησε για την πορεία της ηθοποιού και αποκάλυψε το μεγάλο της παράπονο.

«Ήταν ένας άνθρωπος για να τη θαυμάσεις, ένα σπάνιο πλάσμα. Στα 15 της έκανε την πρώτη της ταινία. Ξεκίνησε με τον χορό πολύ μικρή», είπε αρχικά σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Στούντιο 4».

Και πρόσθεσε: «Συγχρόνως ήταν και καταπληκτική κωμικός. Δεν είναι εύκολο να δεχτεί ο κόσμος να γίνουν κωμικοί οι όμορφοι άνθρωποι. Ειδικά μια γυναίκα αν είναι πολύ θελκτική σαν τη Μάρθα, δύσκολα την παίρνουν στα σοβαρά σαν κωμικό».

«Η Μάρθα τα κατάφερε. Δεν υπήρξε απλά μια όμορφη γυναίκα, αλλά ένα σύμβολο του σεξ. Στην ουσία, ίσως, να μην υπήρξε πιο δυνατό σύμβολο του σεξ από αυτή», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι το παράπονο που είχε η Μάρθα Καραγιάννη ήταν πως δεν της πρότειναν σχεδόν ποτέ να παίξει δραματικούς ρόλους εξαιτίας της εικόνας της.

Μάλιστα, όταν κάποιος της το πρότεινε, τον λάτρευε. Ήταν πολύ ευτυχισμένη που της έδινε αυτήν την ευκαιρία.

«Είχε ένα παράπονο ότι μέχρι τέλος έμεναν εντυπωσιασμένοι από την εικόνα που είχε και δεν της πρότεινε κανείς να παίξει κάτι πιο δραματικό ή κάτι διαφορετικό. Όταν κάποιος της το πρότεινε, τον λάτρευε. Ήταν πολύ ευτυχισμένη που της έδινε αυτήν την ευκαιρία. Θα ήθελε να τη φωνάξουν από το Εθνικό να παίξει μια Λυσιστράτη», τόνισε.

Ο μοναδικός δραματικός ρόλος της

 

Η Μάρθα Καραγιάννη για μία και μοναδική φορά υποδύθηκε δραματικό ρόλο.

Πρόκειται για εκείνον στην ταινία «Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα», το 1969. Μία ταινία σε παραγωγή του Φίνου και σκηνοθεσία και σενάριο του Νίκου Φώσκολου, γυρισμένη εξ’ ολοκλήρου στις γειτονιές του Πειραιά.

Η Μάρθα Καραγιάννη υποδύθηκε μία δυναμική τραγουδίστρια, την «Πέρσα», στο πλευρό του Κώστα Καζάκου, που έπαιζε τον σεσημασμένο «Ζάχο». Οι δυο τους είχαν μια θυελλώδη σχέση, με τη Μάρθα Καραγιάννη να αφήνει άφωνους κριτές και κοινό, οι οποίοι την είχαν ταυτίσει με κωμικούς και ανάλαφρους ρόλους στα φιλμ του Γιάννη Δαλιανίδη.

Παρά τη μοναδική της ερμηνεία και τις εξαιρετικές κριτικές που απέσπασε, δεν έπαιξε ποτέ ξανά δραματικό ρόλο.