Κώστας Κρομμύδας για προφυλάκιση Φιλιππίδη: Αυτοί οι άνθρωποι νιώθουν ότι είναι στο απυρόβλητο

«Είμαι βέβαιος ότι μετά από όλα αυτά θα σκεφτεί πολύ σοβαρά κάποιος να απλώσει χέρι ή να προσπαθήσει»

Ο γνωστός ηθοποιός και συγγραφέας, Κώστας Κρομμύδας, μιλώντας στο MEGA για την προφυλάκιση του Πέτρου Φιλιππίδη, αλλά και για τις κατηγορίες που βαραίνουν τον Δημήτρη Λιγνάδη σχολίασε πως «ούτε ο πιο ευφάνταστος σεναριογράφος θα έγραφε ότι διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου (σ.σ. Δημήτρης Λιγνάδης) και ένας ηθοποιός όπως ο Φιλιππίδης θα βρίσκονταν στις φυλακή με κατηγορίες βιασμού και σεξουαλικές παρενοχλήσεις. Θα το θεωρούσαμε υπερβολικό».

 

«Έγινε η αρχή»

Ακόμα, δήλωσε χαρούμενος που «οι άνθρωποι αποφάσισαν να μιλήσουν». «Είμαι βέβαιος ότι μετά από όλα αυτά θα σκεφτεί πολύ σοβαρά κάποιος να απλώσει χέρι ή να προσπαθήσει. Ξέρετε αυτοί οι άνθρωποι έχουν την υπεροψία, έχουν την εξουσία στα χέρια τους, που τους δίνει την άνεση να μπουν στην διαδικασία, όχι απλά προχωρήσουν σε μια παρενόχληση στα λόγια αλλά να προβούν στην πράξη. Νιώθουν ότι είναι στο απυρόβλητο» πρόσθεσε, τονίζοντας ότι πρέπει να γίνει ξεκαθάρισμα στον χώρο της τέχνης κι εν συνεχεία σε όλους τους υπόλοιπους.

 

«Δεν έγιναν όλοι οι καλλιτέχνες “τέρατα”»

Σύμφωνα με τον Κώστα Κρεμμύδα «δεν έγιναν όλοι οι καλλιτέχνες τέρατα, επειδή δύο είναι πραγματικά τέρατα. Οι καταγγελίες είναι πολλές. Δεν μπορεί ξαφνικά ο εισαγγελέας και ανακριτής να αποφασίζουν να κλείνουν έναν άνθρωπο στη φυλακή, ο οποίος νομίζει ότι πάει διακοπές. Αυτό το ‘’δεν μπορώ τι μου κάνετε τώρα’’ και τον έπιασαν τα κλάματα… Τι περίμενε δηλαδή; Ότι θα του έλεγε ανακριτής και εισαγγελέας ‘’πήγαινε διακοπές και έλα Σεπτέμβριο να τα πούμε’’» είπε αναφερόμενος στην αντίδραση του Πέτρου Φιλιππίδη όταν έμαθε ότι θα προφυλακιστεί.

Τέλος, εξέφρασε τον φόβο του μήπως οι άνθρωποι ξεχάσουν σύντομα τι συνέβη, γιατί έχουν «κοντή μνήμη». «Το νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να είναι αυστηρό» τόνισε ο ηθοποιός.

Ο καλλιτεχνικός χώρος ως παράδειγμα για τους υπόλοιπους
Από την πλευρά της, η ηθοποιός Σοφία Μανωλάκου υπογράμμισε την ανάγκη ο καλλιτεχνικός χώρος «να αποτελέσει παράδειγμα και να μην υπάρχουν άλλα τέτοια περιστατικά σε κανέναν χώρο».