Quantcast

Χριστόφορος Παπακαλιάτης στα Παραπολιτικά 90.1: «Στο podcast του Maestro θα αναλύονται όλα τα backstage της σειράς»

Τι ανέφερε για το ενδεχόμενο να ανέβει η σειρά σε πλατφόρμα

Ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος, Χριστόφορος Παπακαλιάτης μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Κακά κορίτσια» με τις δημοσιογράφους Μαρία Λεμονιά Έλενα Καραμίχαλου και Ντέπυ Γκολεμά.

Μεταξύ άλλων παραδέχτηκε ότι έχει αγωνία για την πρεμιέρα της νέας του σειράς «Μαέστρο». Για την υπόθεση του έργου είπε: «Θίγει αρκετά σύγχρονα θέματα και σε κάθε επεισόδιο είναι και ένας ήρωας, είναι ο πρωταγωνιστής της ιστορίας που αφηγείται ενώ εξελίσσεται η ιστορία».

Μίλησε, ακόμα, για τη συνεργασία του με την Χάρις Αλεξίου αλλά και το podcast της σειράς στο οποίο θα αναλύονται «όλα τα backstage, όλες οι δύσκολες σκηνές και όλα τα παραλειπόμενα από το επεισόδιο».

Διαβάστε ένα μέρος της συνέντευξής του:

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη «Μαέστρο»

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Έχω αγωνία αλλά όχι την αγωνία όπως την είχα παλιότερα. Εγώ συνήθως με τις πρεμιέρες παθαίνω το εξής έχω μια μικρή άρνηση όπου επιδιώκω να κάνω πράγματα τα οποία δεν έχουν να κάνουν καθόλου με την πρεμιέρα. Δηλαδή θα προτιμούσα να πάω σινεμά. Το έχω δει τόσες πολλές φορές, είναι τόσες οι απαιτήσεις για κάθε επεισόδιο που σημαίνει ότι λίγο πριν παιχτεί στον αέρα πρέπει να έχουμε περάσει τόσα πολλά τεχνικά πράγματα… Θα βγω μόνος μου στην Πλάκα, να κάνω βόλτες.

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Στους Παξούς το περιμένουν πως και τι , το περιμένουν τόσο καιρό, έχουνε παίξει όλοι οπότε είναι όλοι σε έναν πανικό.

Ερωτηθείς αν είναι τελειομανής

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Σπαστικός είμαι, εκνευριστικός είμαι σε αυτό το

κομμάτι. Με τη μουσική, με την εικόνα, με τη λεπτομέρεια με όλα. Με τις ταινίες είναι πολύ φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό γιατί στις ταινίες φτιάχνεις ένα έργο δύο ωρών που υπάρχουν σαν να λέμε 200 σελίδες, 200 σκηνές οπότε δουλεύεις ένα χρόνο πάνω σε αυτό. Εδώ είναι μια ταινία 9 ωρών οπότε δουλεύουμε ενάμιση χρονο πάνω σε 9 ώρες ταινία οπότε είναι φυσιολογικό να έχω περισσότερη αγωνία, κάποια πράγματα να προσπαθώ να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα με τη μουσική, με τη λεπτομέρεια, με τη φωτογραφία με όλα. Αλλά ευτυχώς, είναι πολύ τυχερός σε αυτό, είναι ακριβώς έτσι και οι υπόλοιποι συνεργάτες μου οπότε νιώθω μια ασφάλεια.

Για την υπόθεση του Μαέστρο

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Ο Ορέστης, ο ήρωας που παίζω, πηγαίνει στο νησί των Παξών, είναι αμέσως μετά την εποχή του Lockdown, προκειμένου να φτιάξει ξανά το φεστιβάλ μουσικής. Εκεί μπλέκει με όλους τους ήρωες, φυσικά γνωρίζει την Κλέλια που είναι η κεντρική ιστορία, η ερωτική, όμως δεν μένουμε μόνο εκεί γιατί μπλέκει σε άλλα πράγματα πιο σκοτεινά. Όλα που δείχνουν πιο όμορφα στους ήρωες από κάτω βλέπουμε ότι βράζει κάτι αλλά δεν μπορώ να προδώσω παραπάνω. Θίγει αρκετά σύγχρονα θέματα και σε κάθε επεισόδιο είναι και ένας ήρωας, είναι ο πρωταγωνιστής της ιστορίας που αφηγείται ενώ εξελίσσεται η ιστορία. Είναι δηλαδή μια ενιαία πλοκή αλλά κάθε επεισόδιο είναι και ένας ήρωας ξεκινάμε με την Κλέλια, στο δεύτερο επεισόδιο είναι ήρωας ο Αντώνης, στο τρίτο είναι η Μαρία η Καβογιάννη. Κάθε επεισόδιο καταπιάνεται και με ένα κοινωνικό θέμα που αφορά τον ήρωα. Έχω δέκα πρωταγωνιστές, δεν είμαστε δύο πρωταγωνιστές και οι υπόλοιποι είναι συμπρωταγωνιστές.

Για τη Χάρις Αλεξίου

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Τη Χάρις Αλεξίου τη σκέφτηκα όταν έγραφα το δεύτερο επεισόδιο έτυχε το βράδυ εκείνο και άκουσα την Προσευχή που έχει γράψει και τους στίχους και τη μουσική και έτσι όπως το άκουγα έγραφα και που έφτιαχνε εικόνες. Είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ με αυτό το τραγούδι και εκεί μου ήρθε η ιδέα ότι τι ενδιαφέρον που θα είχε το ρόλο της αρχηγού της οικογένειας της γιαγιάς της Κλέλιας να τον έπαιζε η Χάρις. Την πήρα τηλέφωνο και είχα και άγχος, της είπα θέλω να σας στείλω κάτι να διαβάσετε. Η ηρωίδα που θα γράψω θα είναι μια γυναίκα που δεν τραγούδησε ποτέ ενώ είχε πολύ ταλέντο στην φωνή της, και δεν τραγούδησε ποτέ γιατί δεν την αφήσανε όταν ήταν μικρή να φύγει από το νησί και γύρισε πίσω απογοητευμένη από έναν έρωτα και έμεινε για πάντα στο νησί και δεν έκανε ποτέ πραγματικότητα το μεγάλο της όνειρο. Το διάβασε, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ναι. Και πρέπει να πω ότι είναι εξαιρετική.

Ερωτηθείς αν έχουν βιωματικά στοιχεία τα έργα του

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Σίγουρα υπάρχουν αναφορές, βιωματικά δεν είναι. Μυθοπλασία είναι. Σίγουρα όμως όταν γράφεις και συνέχεια παράγεις πράγματα μοιραία και να μην θέλεις βγαίνουν χαρακτηριστικά σου. Δηλαδή πολλές στιγμές πολλοί ήρωες πράγματα που λένε είναι πράγματα που μπορεί να έλεγα εγώ αν ήμουνα στη θέση τους. Η πιο κοντινή ιστορία που ήταν μια ιστορία «βιωματική» αλλά που ήταν τελείως εγώ ήταν η ταινία «Αν». Αυτή η ταινία στα 37 μου χρόνια ήταν όλα αυτά που με αφορούσαν, όλα αυτά που μπορεί να βίωνα, όλα αυτά που μπορεί να ήθελα να βιώσω, όλες μου οι αγωνίες μου. Αυτό ήταν ένα κομμάτι πολύ προσωπικό.

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Την ιστορία την ξεκίνησα στο lockdown και τότε με πήρε τηλέφωνο ο πρόεδρος του καναλιού του MEGA και ουσιαστικά είπα το ναι όταν μου δώσανε την ελευθερία, που είναι το πιο σημαντικό, να μπορώ να αφηγηθώ την ιστορία όπως της αξίζει και όπως έπρεπε.

Για το podcast του Μαέστρο

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Είναι η πρώτη φορά που το MEGA κάνει δικό του podcast για σειρά, για το Μαέστρο. Κάναμε ήδη το πρώτο επεισόδιο με την Κλέλια δηλαδή απόψε 10:30 παίζεται το επεισόδιο, 11:30 που τελειώνει το επεισόδιο θα υπάρχει στο megatv.spot, θα υπάρχει στο Spotify, θα υπάρχει στα google podcast, θα υπάρχει στα apple podcast, παντού θα υπάρχει το podcast Μαέστρο του Mega όπου θα είμαστε εγώ και ένας ήρωας και ο Ν.Πιτσιλαδής που συντονίζει την κουβέντα και θα λέμε για το πώς γυρίστηκε το επεισόδιο, όλα τα backstage, όλες οι δύσκολες σκηνές και όλα τα παραλειπόμενα από το επεισόδιο.

Ερωτηθείς αν θα ανέβει η σειρά και σε πλατφόρμα

Χ.ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ: Είναι κάτι που έγινε η πρόταση, συζητιέται, τους αρέσει πάρα πολύ και είναι κάτι που μόλις θα είμαστε έτοιμοι και θα ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία που γίνεται τώρα είναι κάτι που θα ανακοινωθεί και πιο επίσημα.