Το Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής σειράς του Netflix, με 111 εκατομμύρια θεάσεις τις πρώτες 28 ημέρες, σύμφωνα με την αμερικανική πλατφόρμα video streaming.
Το νοτιοκορεάτικο δράμα επιβίωσης που κυκλοφόρησε στις 17 Σεπτεμβρίου 2021 παγκοσμίως από το Netflix, κατάφερε να ξεπεράσει το δράμα εποχής «Bridgerton», το οποίο παρακολούθησαν 82 εκατομμύρια τον πρώτο μήνα.
Η σειρά διαδραματίζεται στη Νότια Κορέα και εκατοντάδες απένταροι παίκτες δέχονται μια παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια με στόχο να κερδίσουν 45,6 δισεκ. Κορεάτικα γουάν που αντιστοιχούν σε 33 εκατ. ευρώ, ωστόσο όποιος χάνει, πεθαίνει.
Η σειρά είναι νούμερο ένα στις 10 πρώτες λίστες της υπηρεσίας σε 94 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ έγινε η πρώτη κορεατική σειρά του Netflix που έγινε η πιο δημοφιλής στις ΗΠΑ.
Το Netflix, το οποίο έχει 209 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως, υπολογίζει ως μια προβολή κάποιον που παρακολούθησε έστω και δυο λεπτά της σειράς.
Το Squid Game συγκρίθηκε με άλλες σειρές ή ταινίες όπως το «Black Mirror» και το «Hunger Games» – αλλά ο σκηνοθέτης Χουάνγκ Τόνγκ-χιουκ, είπε ότι η ιδέα του αναπτύχθηκε το 2008 και δεν επηρεάστηκε από αυτά τα έργα.
Ωστόσο δεν έκρυψε ότι πηγή έμπνευσής του αποτέλεσαν τα ιαπωνικά κόμικς επιβίωσης όπως το Battle Royale, το Liar Game: Reborn και το Gambling Apocalypse: Kaiji.