Σε… αναμμένα κάρβουνα στο OPEN – «Κόβονται» οι ψυχαγωγικές εκπομπές;

Κι όλα αυτά την ώρα που τα υπόλοιπα κανάλια έχουν ήδη αρχίσει να στήνουν τις ψυχαγωγικές εκπομπές της επόμενης σεζόν

Την περαιτέρω συμπίεση του κόστους λειτουργίας του καναλιού εξετάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, η ιδιοκτησία του Open, ψαλιδίζοντας πιθανότατα το ψυχαγωγικό περιεχόμενο του καναλιού.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, όπως έγραψε η στήλη την προηγούμενη εβδομάδα, το μπάτζετ της επόμενης σεζόν εξακολουθεί να βρίσκεται στον αέρα, γεγονός που έπαιξε καταλυτικό ρόλο σε ό,τι αφορά τη μέχρι πρότινος επικεφαλής της ∆ιεύθυνσης Προγράμματος της Παιανίας, Χρύσα Μασούρου.

Οι εργαζόμενοι που πλαισιώνουν τις ψυχαγωγικές εκπομπές τούς τελευταίους μήνες κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα, καθώς μέχρι σήμερα η διοίκηση δεν έχει δώσει καμία καθοδήγηση για το τι μέλλει γενέσθαι τη νέα τηλεοπτική χρονιά.

Αρκετά συμβόλαια λήγουν μέχρι τέλος Ιουνίου, με αποτέλεσμα η πλειονότητα των παρουσιαστών και των δημοσιογράφων των ψυχαγωγικών εκπομπών να περιμένουν… στωικά στο ακουστικό τους, προκειμένου να ενημερωθούν για την τύχη των εκπομπών τους.

Μάλιστα, η αποχώρηση της Χρύσας Μασούρου, όπως είναι λογικό, ενέτεινε την ανησυχία τους. Κι όλα αυτά την ώρα που τα υπόλοιπα κανάλια έχουν ήδη αρχίσει να στήνουν τις ψυχαγωγικές εκπομπές της επόμενης σεζόν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πέραν της μείωσης του κόστους του ψυχαγωγικού προγράμματος από τη διοίκηση του καναλιού, αυξάνονται και τα προϊόντα telemarkenting, τα οποία μπορεί να φέρουν «ζεστό» χρήμα στο μαγαζί.

 

*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» στις 6/5/2023