The Last of Us
Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα βιντεοπαιχνίδια, κυρίως επειδή το μόνο στο οποίο ήμουν καλός ήταν το Mario Kart Wii.
Έτσι, δεν ήμουν ένας από τους χιλιάδες ανθρώπους που περίμεναν με ανυπομονησία τη μεταφορά του αγαπημένου παιχνιδιού του PlayStation του 2013, The Last of Us, από το HBO, όταν κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο. Αλλά γαντζώθηκα γρήγορα. Θα απέδιδα τουλάχιστον το 40% του ενδιαφέροντός μου για τη σειρά στον Pedro Pascal, ο οποίος είναι τόσο ζοφερός και έντονος στην οθόνη όσο σέξι και αξιολάτρευτος στη ζωή.
Ο Pascal υποδύεται τον Joel, τον ατσαλένιο μεσήλικα επιζώντα μιας πανδημίας μυκήτων που μετατρέπει τα θύματα σε ζόμπι. Αποστολή του είναι να οδηγήσει την έφηβη Ellie (Bella Ramsey), ένα ορφανό που φαίνεται να έχει ανοσία στον μύκητα, σε μια ρημαγμένη Αμερική, αναζητώντας επαναστάτες γιατρούς που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα γονίδια της Ellie για να αναπτύξουν μια θεραπεία. Το αποτέλεσμα είναι ένα σκληρό, αποκαλυπτικό οδοιπορικό, με εκδικητικούς επαναστάτες στο Κάνσας Σίτι, ουτοπικούς καουμπόηδες στο Γουαϊόμινγκ και χριστιανούς κανίβαλους στο Κολοράντο. Αλλά τα πιο χορταστικά σημεία της σειράς προέρχονται από τις απεικονίσεις της τρυφερότητας μέσα στο χάος ενός σκληρού κόσμου. Καθώς ο Τζόελ αρχίζει να νοιάζεται για την Έλι, η απρόθυμη επαγρύπνησή του για την προστατευόμενή του υποχωρεί σε έναν απελπισμένο φόβο για την ασφάλειά της- σε διαφορετικά σημεία, ξεφεύγει είτε σε συναισθηματική αναταραχή είτε σε σαδιστική βία, όλα στο όνομα της αγάπης. Μπορεί να είναι ενοχλητικό να το παρακολουθείς, αλλά ο επιδέξιος ρυθμός της σειράς και οι σπαρακτικές ερμηνείες καθιστούν δύσκολο να απομακρυνθείς πλήρως.
Πού μπορείτε να το παρακολουθήσετε: HBO
Poker Face
Το νέο μυστήριο της εβδομάδας του σκηνοθέτη Rian Johnson στο Peacock είναι το καλύτερο επιχείρημα για τα διαδικαστικά που έχω δει εδώ και χρόνια. Στην οπτικά κομψή σειρά πρωταγωνιστεί η Natasha Lyonne ως Charlie, μια χαμηλών τόνων υπάλληλος καζίνο με ένα απίστευτα ακριβές μετρητή μαλακίας που πέφτει στην ερασιτεχνική δουλειά του ντετέκτιβ μετά τη δολοφονία ενός φίλου της. Όταν το τέλος του πιλότου τη βρίσκει να τρέχει να ξεφύγει από τον δολοφόνο του φίλου της σε επίπεδο νονών, η Charlie ξεκινάει για τον ανοιχτό δρόμο, βρίσκοντας ανθρώπους και μυστήρια σε μικρές γωνιές της Αμερικής που οι περισσότεροι θα προσπερνούσαν κατευθείαν.
Κάθε επεισόδιο εξαρτάται από τη συναισθηματική γροθιά που φέρνουν οι guest stars – η Lil Rel Howery ως ζηλιάρης pitmaster, η Chloë Sevigny ως ξεπεσμένος θεός της ροκ, ο Hong Chau ως καυλωμένος φορτηγατζής – αλλά δεν υπάρχει καμία γλυκανάλατη διάθεση. Αντίθετα, υπάρχει μια βρώμικη ανθρωπιά που το Poker Face απολαμβάνει, και το αποτέλεσμα είναι να γνωρίσουμε τον κάθε καλεσμένο σταρ ως τον κύριο χαρακτήρα κάθε επεισοδίου. Με αυτή την έννοια, το Poker Face είναι πολύ πιο κοντά στο This American Life ή στο Little America παρά στο franchise Knives Out του Johnson. Η πλοκή μπορεί να περιλαμβάνει ένα μυστήριο, αλλά η σειρά ενδιαφέρεται πολύ λιγότερο για το whodunit και περισσότερο για το αν ο Charlie μπορεί να συγκεντρώσει αρκετά στοιχεία για να καταφέρει να βρει την αλήθεια. Η δικαιοσύνη δεν απονέμεται πάντα, αλλά κάθε κομμάτι ζωής που παρουσιάζει η σειρά είναι αναμφισβήτητα μια απόλαυση.
Πού μπορείτε να παρακολουθήσετε: Peacock
Party Down (Season 3)
Αυτή η πολυαγαπημένη, αλλά χαμηλής βαθμολογίας κωμωδία του Starz αποτέλεσε ένα σημαντικό εφαλτήριο για ηθοποιούς όπως ο Adam Scott και η Lizzy Caplan, οι οποίοι μαζί με τους Martin Starr, Ryan Hansen, Jane Lynch και Megan Mullally υποδύθηκαν ηθοποιούς του Λος Άντζελες που συμπλήρωναν τις νεαρές τους καριέρες δουλεύοντας σε μια εταιρεία catering, με επικεφαλής τον καταπιεστικά αισιόδοξο Ron Donald (Ken Marino). Αν και η σειρά μερικές φορές έπεφτε σε φτηνό χιούμορ, που ήταν de rigueur στα μέσα της δεκαετίας του ’80, ήταν μια πραγματικά αστεία ματιά στον ανώνυμο μόχθο και τη συχνή ταπείνωση που συνεπάγεται η προσπάθεια να είσαι κάποιος στο Χόλιγουντ, ενώ δουλεύεις σε μια δουλειά παροχής υπηρεσιών – πάντα μια πιθανή οντισιόν μακριά από μια μεγάλη ευκαιρία.
Αυτή η πολυαναμενόμενη νέα σεζόν, η οποία προβάλλεται 13 χρόνια μετά την πρώτη, είναι ακόμη πιο ζοφερά ξεκαρδιστική χάρη στο πέρασμα του χρόνου. Στην αρχή της νέας σεζόν, τα μόνα δύο άτομα από την παλιά ομάδα που εξακολουθούν να εργάζονται στο Party Down είναι ο Ron, που είναι πλέον ο ιδιοκτήτης του franchise, και ο Roman (Starr), ο proto-incel συγγραφέας σκληρής επιστημονικής φαντασίας. Ο Χένρι του Σκοτ έχει εγκαταλείψει εντελώς την υποκριτική και είναι καθηγητής γυμνασίου. Ο Κάιλ (Χάνσεν) πρόκειται να πρωταγωνιστήσει σε μια ταινία με υπερήρωες που ονομάζεται Nitromancer, η Κόνστανς (Λιντς) είναι πλέον μια πλούσια χήρα και η κόρη της Λύντια (Μάλι), η Escapade, έχει ένα καυτό σερί. Η φλόγα του Χένρι, η Κέισι (Κάπλαν), που τα έχει και τα έχει χαλάσει, είναι η μόνη που απουσιάζει, γιατί κατάφερε να μπει στο Saturday Night Live. (Στην πραγματική ζωή, η Caplan δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στο καστ λόγω μιας σύγκρουσης με το πρόγραμμα). Η Τζένιφερ Γκάρνερ αναλαμβάνει τον ρόλο της Κέισι ως η πιθανή νέα φλόγα του Χένρι, ενώ η Ζόε Τσάο και ο Τάιρελ Τζάκσον Γουίλιαμς προσθέτουν κάποια ποικιλία στο καστ ως επιτηδευμένη σεφ και εκκολαπτόμενος δημιουργός περιεχομένου, αντίστοιχα.
Μέχρι το τέλος του πρώτου επεισοδίου, μαθαίνουμε γιατί οι άνθρωποι που ξέφυγαν από το Party Down καταλήγουν να απορροφηθούν ξανά στην τροχιά του. Όπως και στις δύο πρώτες σεζόν, κάθε επεισόδιο επικεντρώνεται σε μια εκδήλωση τροφοδοσίας και διαθέτει τυχαίες, απροσδόκητες εμφανίσεις καλεσμένων – μεταξύ των οποίων οι Quinta Brunson, James Marsden και Judy Reyes – και κάποια ευγενική διακωμώδηση του Χόλιγουντ. Ακριβώς όπως τον παλιό καλό καιρό.
Πού μπορείτε να το παρακολουθήσετε: Starz
You (Season 4)
Ω, εσύ. Κάθε σεζόν σκέφτομαι ότι δεν υπάρχει πια τίποτα που θα μπορούσε να με εκπλήξει σχετικά με τον αγαπημένο κατά συρροή δολοφόνο του διαδικτύου, και κάθε σεζόν κάνω λάθος. Η 4η σεζόν, η οποία χωρίζεται σε δύο μέρη (το δεύτερο μέρος θα προβληθεί στις 9 Μαρτίου), βρίσκει τον Joe (Penn Badgley) σε ευρωπαϊκές διακοπές που δεν πάνε και τόσο καλά. Στοιχειωμένος από το φάντασμα της Love (Victoria Pedretti) και δύο βήματα πίσω από τη Marienne (Tati Gabrielle), ο Joe πηγαίνει στο Λονδίνο για να φορέσει την ταυτότητα ενός ελαφρώς νευρικού καθηγητή λογοτεχνίας, ο οποίος συμπληρώνει όλα τα κουτάκια της κολεγιακής φαντασίας. Αρκετά με το ρομάντζο (και την καταδίωξη και το φόνο), είναι καιρός να δουλέψει με τον εαυτό του. Αλλά το σύμπαν λατρεύει να γαμάει οκταπόδαρους δολοφόνους που δεν αξίζουν την αγάπη, και ο Τζο πέφτει σε κακό κόσμο – παλιά αγγλική λεφτά, από αυτά που συνοδεύονται από τίτλους, γη και ιστορίες με οικοτροφεία για τον μελλοντικό βασιλιά – μόνο και μόνο για να τον κυνηγήσει ένας πολύ πιο σπαρταριστός και επιτυχημένος δολοφόνος.
Το 1ο μέρος λάμπει όταν κατακεραυνώνει τους κύκλους της υπερ-ελίτ του Λονδίνου- είναι εύκολο να φανταστεί κανείς τους αρρωστημένα πλούσιους φίλους του Τζο να πουλάνε εμπιστευτικά κουτσομπολιά της κοινωνίας στη Daily Mail για τη Μέγκαν Μαρκλ. Υπάρχουν αρκετές ερμηνείες που ξεχωρίζουν ανάμεσα στο νέο καστ, αλλά καμία δεν είναι πιο αξιοσημείωτη από τη Charlotte Ritchie ως Kate, τη νέα “Γεια σου, εσύ” του Joe. Ψυχρή και υπολογιστική, η Kate δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες εμμονές του Joe και η Ritchie αποκαλύπτει σιγά σιγά το μαλακό υπογάστριο της Kate σε μια ευάλωτη και σαγηνευτική ερμηνεία. Δίνει το Fleabag, αν το Fleabag διαδραματιζόταν στον κόσμο του The Crown.
Αλλά το απόλυτο καλύτερο μέρος της 4ης σεζόν; Το πόσο απολαμβάνει να αναδεικνύει την ανίκανη δουλειά του Joe ως ντετέκτιβ. Είναι εξίσου κακός στο να ανακαλύπτει ποιος τον κυνηγάει όσο και στο να ερωτεύεται. Ανυπομονώ για το 2ο μέρος για να δω σε τι θα αποτύχει ο Joe στη συνέχεια.
Πού μπορείτε να το παρακολουθήσετε: Netflix
Physical:100
Αυτή η καλοφτιαγμένη και διασκεδαστική παγίδα δίψας κατέχει μια θέση μεταξύ των πιο δημοφιλών σειρών του Netflix στις ΗΠΑ από την κυκλοφορία της στα τέλη Ιανουαρίου. Γύρο με γύρο, οι συμμετέχοντες σπρώχνουν το σώμα τους σε παιχνίδια με τυχαίους κανόνες τόσο για τον εγωισμό όσο και για τα χρήματα. Η κατάκτηση του επάθλου των 300 εκατομμυρίων γουόν Νότιας Κορέας (περίπου 230.000 δολάρια) εξαρτάται όχι μόνο από τις ιδιαίτερες ικανότητες και την αποφασιστικότητα ενός διαγωνιζόμενου, αλλά και από την ικανότητά του να συνεργάζεται σε ομάδες και από το αν η εκάστοτε πρόκληση παίζει με τα δυνατά του σημεία ή λειτουργεί εναντίον του.
Το κορεατικό σόου συγκεντρώνει 100 διαγωνιζόμενους – μεταξύ των οποίων αθλητές εθνικών ομάδων, δημιουργούς περιεχομένου και μαχητές ΜΜΑ – για να διαγωνιστούν σε μια σειρά παιχνιδιών που απαιτούν δύναμη, ευκινησία, αντοχή και ομαδική εργασία για να αποδείξουν ποιος έχει την καλύτερη σωματική διάπλαση. Οι διαγωνιζόμενοι φορούν στολές και οδηγούνται σε ένα δωμάτιο όπου μια δυσοίωνη φωνή ανακοινώνει τους κανόνες του παιχνιδιού, ενώ μια προβολή μιας μπλε, λαμπερής σφαίρας δεσπόζει πάνω τους, επικαλούμενη το Μάτι του Σάουρον. Οι νικητές προχωρούν στο επόμενο παιχνίδι- οι ηττημένοι έρχονται αντιμέτωποι με γλυπτά του κορμού τους σε φυσικό μέγεθος και τα σπάνε με ένα σφυρί.
Όλοι στο σόου είναι οδυνηρά καυτοί και ικανοί. Το θέαμα της δύναμης από μόνο του είναι αρκετά συναρπαστικό για να δικαιολογήσει μια μαραθώνια προβολή, αλλά η γοητεία του Physical: 100 δεν είναι μόνο η καραμέλα του ματιού – είναι επίσης το ήθος του διαγωνισμού. Οι συμμετέχοντες προσεγγίζουν τους αγώνες με συναδελφικό πνεύμα και σεβασμό τόσο για τους συμπαίκτες όσο και για τους αντιπάλους, τα οποία λείπουν πολύ από πολλές αμερικανικές σειρές ριάλιτι, οι οποίες είναι στημένες για να υποδαυλίζουν το διαπροσωπικό δράμα και τα πισώπλατα μαχαιρώματα. Αυτοί που αποκλείονται επευφημούν θερμά τους διαγωνιζόμενους που παραμένουν. Παρακολουθώντας το σόου ξύπνησε μέσα μου -ένα εκ φύσεως μικρόσωμο και μη αθλητικό άτομο- η επιθυμία να βιώσω τη σωματική εμπειρία του να αναποδογυρίζω κάποιον πάνω από τον ώμο μου και να τον καθηλώνω στο έδαφος.
Πού μπορείτε να το παρακολουθήσετε: Netflix
Family Karma (Season 3)
Οι Real Housewives έβαλαν το Bravo στο χάρτη ως μια δύναμη της ριάλιτι τηλεόρασης. Αλλά το κανάλι έχει επίσης μηδενίσει την προσοχή του σε άλλες υποκουλτούρες, εκθέτοντας την πίεση της παρασκηνιακής εργασίας των πληρωμάτων πολυτελών γιοτ, τα μεθυσμένα καραγκιοζιλίκια των ενοχλητικών χιλιετών λευκών Hamptonites και πιο πρόσφατα, τις ζωές, τους έρωτες και τις συγκρούσεις (περίπου) πέντε ινδοαμερικανικών οικογενειών στο Μαϊάμι με το Family Karma.
Τώρα στην τρίτη σεζόν του, το καλύτερο μέρος του Karma είναι ότι υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές οικογένειες και πλοκές που δεν χρειάζεται να κατασκευάζει δράμα. Και οι δύο γονείς, τα ενήλικα παιδιά και μερικές φορές ακόμη και οι παππούδες και οι γιαγιάδες συμμετέχουν στην εκπομπή.
Υπάρχει το τριαντάρη δυστυχισμένο ζευγάρι Vishal και Richa, του οποίου οι αγώνες επιδεινώνονται από την ανάμειξη της μητέρας της- υπάρχει ο Brian, ένας εικοσάρης γλυκανάλατος σέξι τύπος που μετακομίζει από το σπίτι των γονιών του- υπάρχει η Bali, η οποία εξακολουθεί να παλεύει με έναν πρώην σύζυγο που ελέγχει.
Το πιο οδυνηρό αυτή τη σεζόν, βλέπουμε το διαφυλετικό γκέι ζευγάρι Nicholas και Amrit να προσπαθούν να ενσωματώσουν την queer αγάπη και την παράδοση καθώς σχεδιάζουν το γάμο τους. Η ιστορία τους έχει παρουσιάσει μερικούς από τους πιο αποχρωματισμένους οικογενειακούς διαλόγους για το θέμα που έχουν απεικονιστεί ποτέ στην τηλεόραση.
Όπως οι περισσότερες συνεχιζόμενες σειρές ριάλιτι, το Karma κλίνει όλο και περισσότερο προς το μετα-δράμα (σχετικά με τη δικαιοσύνη των μελών του καστ που κρατούν μέρη της ζωής τους εκτός της εκπομπής). Αλλά μέχρι στιγμής, διατηρεί αρκετά από τη γοητευτική ατμόσφαιρα των παλαιότερων ριάλιτι ώστε να αισθάνεται σαν μια αναζωογονητική αλλαγή ρυθμού στο είδος.
Πού μπορείτε να το παρακολουθήσετε: Bravo
Πηγή: buzzfeednews.com